برخی داروخانه‌هاي بيمارستان‌ها که به بخش خصوصی واگذار شده اند برای تامین هزینه‌های خود و سود بيشتر بعضی از"تجهیزات پزشکی" و داروها را تا 60 درصد گران تر می فروشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که بسیاری از بیماران برای خرید برخی تجهیزات پزشکی مانند چسب یا باند باید خودشان به داروخانه هاي بيمارستان‌ها مراجعه کنند و هزینه های بسیار بالایی برای خرید این لوازم پرداخت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که خرید این لوازم شامل تعرفه‌های بیمه ای نیز نمی شود.
 
اخیرا نیز مشاهده شده که برخی داروخانه هاي بيمارستان‌ها با واگذاری به بخش خصوصی قیمت برخی تجهیزات و لوازم پزشکی و داروها را تا شصت درصد گران تر می فروشند.

دکتر کیوان،رئیس اداره کل" تجهیزات پزشکی" در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت که این معظل از دغدغه های وزیر محترم بهداشت و درمان است و در آينده نزدیک حل می‌شود.
 
کمبود تعداد دستگاه های دیالیز در استان مازندران مشکلات بیماران را دوچندان کرده است

 حاشیه های پزشکی به مازندران رفت و مشکلات کمبود تعداد دستگاه های دیالیز در استان را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس گزارش های رسیده در استان مازندران 985 بیماران دیالیزی حضور دارند و تنها 151 دستگاه دیالیز در این استان وجود دارد.
 
مسولان زیربط با بیان اینکه به علت بالا رفتن نرخ ارز قیمت ست دیالیز سه برابر شده خاطر نشان کردند تعدد بیماران نیز یکی دیگر از مشکلات ناشی از کمبود دستگاه های دیالیز می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mihman
۲۰:۰۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
mosatsefane hamintore aksare darokhaneha kheyli geron foroshi mikonan hich kas be ham rahm nemikone
Germany
مشکینی
۱۷:۳۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
ضمن تشکر از اطلاع رسانیتان .من از یکی از داروخانه های شهرمان داروی ضد افسردگی خریدم معمولا سه لیست در هر جعبه می باشد ولی وقتی جعبه را باز کردم با تعجب دیدم فقط دولیست دارو در جعبه هست ولی پول سه لیست را از من گرفته بودند چون خودم در دروستا زندگی میکنم وبرای رفتن به شهر باید حد اقل ده هزار تومان هم خرج میکردم از خیرش گذشتم .قرصهای اعتیاد آور متأسفانه بدون نسخه ی پزشکی هرچقدر بخواهی توسط بعضی از داروخانه ها در اختیار جوانان گذارده می شود وکسی نیست جلوی این بی قانونی را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۶:۱۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سواستفاده ترین مرکزی در این بازار داغ تورم پول کلان بردن داروخونه ها بودن از مریض ها بیمارهم مجبور بگیره نگیره میمیره توباغش که نداره دربیاد بخوره
Iran (Islamic Republic of)
سوسن
۱۴:۰۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
با سلام من از داروخونه های بیمارستان خبر ندارم اما داروخونه های داخل شهر تو جنسی که حتی قیمتش هم زده شده باز گرون میدن وقتی هم اعتراض میکنی میگه همین که هست
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۳:۳۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
اين از عوارض خصوصي سازي است خدا به داد اين ملت برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
حالا به 70000000نفر میگوییم مواظب باشند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
هرچه شکایت میشه هیچ کس نظارت نمکند
آخرین اخبار