استاندار کرمان گفت: ظرفیت انقلاب اسلامی وسیع است و در رأس نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در دیدار جمعی از روحانیون کرمان افزود: پایبند به ارزش ها هستیم و در کنار پایبندی به ارزش ها باید کمر همت را بست تا ایران اسلامی و این مملکت بزرگ را در همه زمینه ها توسعه داد.

استاندار خاطرنشان کرد: ما همگان را برادران دینی و انسانی می دانیم و در این فضای برادری و مهربانی ست که همه احساس مسئولیت می کنند.

رزم حسینی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فضای بسیار معنوی فراهم شده بود که همه اقلیت های مذهبی نیز بی ادعا دوشادوش رزمندگان بودند و امروز نیز باید با کار و ایجاد فضای کاری و تکیه بر منشور شهروندی این فضا را به وجود آوریم.

استاندار کرمان، نقش عالمان دینی در پیشرفت جامعه و هدایت بشریت را بسیار موثرخواند وگفت: روحانیت همواره پیشرو مسائل فرهنگی و دینی بوده اند و امروز نیز عزم همه آنان در جهت توسعه همه جانبه باعث دلگرمی آحاد مردم می شود.

در این دیدار جمعی از روحانیان به تبیین و تشریح مسائل استان در بحث های دینی و فرهنگی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با استاندار جدید اعلام کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.