حجت الاسلام و المسلمین فاکر میبدی با اعلام پایان مهلت ارسال آثار بخش پژوهشی نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث گفت: با تصویب شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث بخش آثار در چهار رشته تعیین شد که شامل رشته‌های تالیف و ترجمه کتاب، مقاله و پایان‌نامه است.

به گزارش خبرگزاري باشگاه خبرنگاران   قم؛رئیس کمیته علمی المپیاد قرآن و حدیث در خصوص شرکت‌کنندگان مجاز بخش آثار گفت: طلاب ایرانی و غیرایرانی شاغل به تحصیل و دانش‌آموختگان مراکز وابسته و پیوسته جامعه المصطفی، طلاب غیرایرانی جامعه الزهرا، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه مجازی المصطفی مجاز به شرکت در این بخش بودند.

وی گفت: تمام مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در رشته‌های تالیف و ترجمه کتاب، مقاله داشتند و رشته پایان نامه نیز صرفاً برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی در ارتباط با رشته مقاله گفت: پس از ارزیابی آثار، مقالات برتر المپیاد در کتابی با عنوان مجموعه مقالات برگزیده المپیاد نوزدهم منتشر می‌شود و مقالات نیز بر روی پایگاه المپیاد قرآن و حدیث جامعه المصطفی با نام داوطلب منتشر خواهد شد.

فاکر با بیان اینکه موضوعات رشته پایان نامه در حوزه قرآن، احادیث، ادعیه و زیارات تعیین شده است گفت: علاوه بر موضوعات قرآنی و حدیثی، به پایان‌نامه‌های مرتبط با مباحث سبک زندگی قرآنی، امتیاز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت./س
برچسب ها: قم ، فاکر ، المپیادقرآن ، حدیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.