فرماندار میرجاوه گفت: برای نخستین‎بار در سیستان و بلوچستان همایش همیاران آموزش و پرورش در میرجاوه برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، غلامرضا گنجی ظهر امروز در همایش همیاران آموزش و پرورش میرجاوه که با حضور مسئولان و دهیاران و شوراهای روستای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین راه‌های مشارکت اولیای دانش‌آموزان در قلم، آموزش و تدریس، همکاری آنها در ایجاد هماهنگی بین فعالیت‎های آموزش و پرورش در مدرسه و خانواده است.

فرماندار میرجاوه بیان کرد: شرکت در جلسات مشترک با معلمان برای بهبود فعالیت‎های مدرسه و مساعدت در شناسایی نیازهای آموزش و پرورش از دیگر راه‌های مشارکت خانواده‎ها با آموزش و پرورش است که این امر با ایجاد رابطه نزدیک اولیا دانش آموزان با معلمان مدارس محقق می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اموری که والدین برای مشارکت در برنامه‎ریزی تحصیلی و مساعدت به فرزندان خود باید عهده‌دار شوند، تماس و ارتباط مستمر با مدرسه فرزندان خود است، همچنین خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگر هستند و رابطه تعاملی دوطرفه است.

گنجی اذعان داشت: هر نهاد تربیتی باید به نقش خود عمل کند تا تعلیم و تربیت ثمربخش شود.

در این همایش مدیر آموزش و پرورش میرجاوه نیز اذعان داشت: این طرح برای نخستین‌بار در سیستان و بلوچستان در حوزه آموزش و پرورش میرجاوه با حضور 120 نفر از دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و بخشداران برگزار شد.

حسینعلی دهباشی افزود: شهرستان میرجاوه دارای 168 مدرسه و 8 هزار و 500 دانش آموز است.

در پایان این همایش به 120 نفر از دهیاران و شوراهای اسلامی روستا حکم همیار آموزش و پرورش اعطا شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: میرجاوه ، همایش ، همیاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.