ديويد دوك نماينده سابق كنگره طي گفتگويي عنوان كرد به دليل سلطه اسرائيل بر امريكا و اكثر كشورهاي جهان اين رژيم بخاطر ارتكاب تروريسم و جنايات متعدد تحت پيگرد و حتي انتقاد قرار نمي گيرد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پرس تی وی مصاحبه ای را با دیوید دوک، عضو سابق مجلس نمایندگان ، در مورد  اين كه مدیر کل سازمان منع سلاح های شیمیایی ( OPCW ) گفته اسرائیل باید به کنوانسیون سلاح های شیمیایی ( CWC ) ملحق شود، انجام داده است.

در اين مصاحبه نماينده سابق امريكا عنوان كرد رژيم صهيونيستي به دليل اين كه بر رسانه هاي امريكايي و جهان تسلط دارد جناياتش مورد توجه جهانيان قرار نمي گيرد و حتي در صورت برملا شدن جناياتش از مجازات در امان است.


 اين مصاحبه به  شرح زیر است .

پرس تی وی : آقای دوک ، اول از همه به ما بگویید که شما این فراخوان را چگونه مي بينيد ؟ ما  خيلي نمي شنويم كه از اسرائیل خواسته شود سلاح هسته ای و یا سلاح های شیمیایی خود را كنار بگذارد. حالا که این فراخوان توسط خود سازمان منع تسليحات شيميايي(OPCW) مطرح شده است ، آیا شما فکر می کنيد اين دعوت مي تواند موثر باشد؟

دوک : خوب من فکر می کنم این یک گام در مسیر درست است، اما دلیل  اين که اين قضيه  كشدار نخواهد شد اين است كه  صهیونیست ها کنترل رسانه هاي اروپا و آمریکا و جهان را در اختيار دارد . آنها 80 درصد از رسانه های جهان را تحت کنترل خود دارند و بنابراين آنها می توانند داستان هایي را كه دوست ندارند سرکوب و حقیقت را تحریف کند.

البته حقیقت این است که اسرائیل  يك ياغي هسته ای  واقعي است ... اسرائیل  رژیمي  است که جنایات جنگی وحشتناکي علیه مردم فلسطین ، علیه مردم لبنان ، علیه مردم سوریه ، مردم مصر و بسیاری از کشورهای دیگر مرتکب شده است و آنها مرتکب جرايم و حتی تروریسم علیه ایالات متحده آمریکا در حمله به آزادی  شده اند. اسرائیل [ رژیم اشغالگر اسرائيل]  اذعان كردند آنها به تاسیسات آمریکا هم حمله کرد ه اند.

اما  دلیل اين که  چرا هیچ اقدامی در این موارد  انجام نمي شود اين است كه صهيونيست ها کنترل رسانه های آمریکایی  را در دست دارند، بر آن ها سلطه دارند و همچنين آنها رسانه های جهان را تحت تسلط خود دارند . بنابراین بسیاری از مردم جهان از این مسئله غافل اند.

ما باید متوجه باشید که صهیونیسم معضلي است که فراتر از مسئله فلسطین و اسرائیل،و فراتر از روابط با  ایران است. ایران از تمام قوانین  پيروي کرده است . شما پیمان منع گسترش تسليحات اتمی را  امضا كرده ايد ، شما به بازرسان سازمان ملل اجازه بازرسی  داده ايد، شما همه چیز را درست  انجام داده ايد ولي شما با تحریم های گسترده اي مواجه شده ايد .

اسرائیل 600 هزار نفر را از خانه های خود  بيرون رانده، ده ها هزار نفر از مردان ، زنان و کودکان را کشته ، صدها هزار نفر از مردم  را در زندان های خود شکنجه مي كند، در سراسر جهان مرتکب تروریسم شده ، ترور مي كند، حتی علیه بزرگترین حامی خود ، يعني کشور من ، مرتكب  تروریسم شده  و هیچ  اتفاقي نمي افتد. هیچ تحریمي علیه اسرائیل وجود ندارد. این شگفت انگیز است.

پرس تی وی : ما در مورد سوریه شاهد بوديم زمانی که گاز سارین مورد استفاده قرار گرفت  سيمورهرش روزنامه نگار پژوهشي  گفت که دولت اوباما اطلاعات را دستکاری كرد ، دولت او مطمئن نبود كه اين دولت سوريه  بوده كه از گاز سارين استفاده كرده است یا نه .

با این حال، ما شاهد بوديم اقداماتي آنجا انجام گرفت ، OPCW درگیر ماجرا شد و سوریه موافقت خود را برای از بین بردن زرادخانه سلاح های شیمیایی اش اعلام كرد اما در مورد اسرائیل ما گزارشات و شواهدی داشتيم که در جنگ علیه غزه به عنوان نمونه فسفر سفید مورد استفاده قرار گرفت اما ما با واكنشي مشابه آنچه كه در مورد سوريه ديديم مواجه نشديم.

دوک : نه ما چنين واكنشي نديديم  چرا که آنها برفرآيند سیاسی آمریکا ، روند  سياسي  انگليس ، فرانسه، بسیاری از کشورهای دیگر سلطه دارند و با کنترل خود بر جهان گفتمان ها را نيز کنترل مي كنند.

صهیونیسم فقط  تهدیدی براي ایران نيست ، آن   فقط یک تهدید براي فلسطینی ها نیست، بلکه تهدیدی برای جهان است و جهان هزينه آن را مي پردازد . اين حقيقت كه  ما نمی توانیم نفت و گاز شما را بخریم ، براي ما هزینه دارد. .

این واقعیت كه صدها هزار نفر ازشرايط دشوار اقتصادی به دلیل دستکاری سیاست های بین المللی رنج می برند ،جنایت جنگی بزرگ است. آنها علیه عراق هم که در یک زمان دشمن  ايران بود تحريم هايي تحميل كردند اما آنها 500 هزار کودک را به دلیل اين تحریم کشتند .

  دوگانگی شگفت انگیزي بین حقیقت و عدالت و هرچه   كه مربوط به  اسرائیل است وجود دارد ، زیرا حقیقت این است که صهیونیست فقط فلسطین  را تحت کنترل خود ندارد.

آنها کنترل بيشتر جهان غرب  را در اختيار دارند و   قدرت کافی دارند تا هرگونه تناقض اين شرارت هميشگي خود را سركوب كنند . 

انتهای پیام /
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، تهران ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار