تیم کاراته آذرخودرو نوین به عنوان نماینده قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه های کشور به مصاف تیم های سپاهان و مناطق نفت خیز می رود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اینکه رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور از امروز جمعه بیست و دوم آذر ماه رسما شروع می شود، تیم کاراته آذرخودرو نوین قم نیز دیروز  راهی تهران شد  تا بعد از اقامت آخرین نکات تاکتیکی را با توجه به شناخت کادر فنی این تیم در خصوص تیم های سپاهان و مناطق نفت خیز مرور کرده و با قدرت بر روی تاتامی سوپر لیگ حاضر شود.

غلامرضا دباغیان به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم آذرخودرو هیئت کاراته قم بهترین‌های حال حاضر کاراته قم را گردهم آورده و بعد از اردویی که در خانه کاراته قم برپا شد از بین آنها شاخص ترین نفرات را برای حضور در ترکیب اصلی تیم آذرخودرو نوین در سوپر لیگ انتخاب کرده است.

فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان قهرمانی باشگاه های کشور با حضور 9 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، در حای که این تیم بدین ترتیب مناطق نفت خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، آذرخودرو نوین قم، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت و شهید داورزنی قرچک هستند.

براساس اعلام سازمان لیگ، هفته نخست این رقابت ها روز 22 آذرماه برگزار خواهد شد در حالی که تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در اولین مسابقه خود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می رود و سپس با تیم مناطق نفت خیز جنوب رو به رو خواهد شد.

برنامه هفته نخست از فصل جدید سوپر لیگ کاراته کشور در روز جمعه 22 آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران:

مرحله اول:
دانشگاه آزاد اسلامی -  باشگاه پرهام
دانشگاه آزاد اسلامی -  آوای رزم
تیم کاراته پایتخت - مصاف مناطق نفت خیز
برق هرمزگان -  آوای رزم
آذر خودرو نوین قم -   فولاد مبارکه سپاهان
در این مرحله تیم شهید داورزنی استراحت دارد.

مرحله دوم:
برق هرمزگان -  شهید داورزنی قرچک
آذر خودرو نوین قم -  مناطق نفت خیز جنوب
باشگاه پرهام -  فولاد مبارکه سپاهان
در این مرحله تیم کاراته پایتخت استراحت دارد./س

برچسب ها: قم ، کاراته ، اصفهان ، شهید ، کبکانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.