معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 17 از راه اندازی خانه دوچرخه و نصب تلویزیون شهری و نصب چراغهای راهنمایی خورشیدی در منطقه خبر داد.

 
مهندس جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: راه اندازی خانه دوچرخه با هدف توسعه استفاده از وسایل غیرموتوری و ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک دربین شهروندان منطقه صورت گرفت.  
 
وی در ادامه افزود: خانه دوچرخه در مساحتی نزدیک به 600-700 متر در حاشیه بزرگراه  نواب میدان 9دی احداث شده که تعداد دوچرخه‌ها تا پایان آذر ماه به 44 عدد می‌رسد که از ساعت 7 صبح تا 10 شب به شهروندان سرویس ارائه می‌کند.  
 
جلالی به دیگر اقدامات اشاره و تصریح کرد: با کمک شهرداری تهران و پیگیری‌های این اداره یک دستگاه تلویزیون شهری در میدان ابوذر نصب شده که به صورت 24 ساعته خبرهای ترافیکی، نمودار کنترل کیفیت هوا را به شهروندان منطقه اطلاع می‌دهد.  
 
وی خاطر نشان کرد: هم چنین نصب چراغهای راهنمایی خورشیدی در هفت تقاطع خیابان آزادی، آیت الله سعیدی، خ منصوری، آیت‌ الله سعیدی، شهید غلامرضایی، جلال آل احمد، تقاطع سجاد، ولی عابدی، خ ابوذر، سجاد، میدان مقدم با اعتبار 70 میلیون تومان در حال بهره برداری است.  
انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه ، منطقه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار