اردبیل/

برف‌روبی و نمک‌پاشی با هدف باز نگه داشتن جاده‌ها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در فصل زمستان و بارش‌هایی که اتفاق می‌افتد، انتظار مردم این است تا با تلاش راهداران و عوامل خدمات‌رسان تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اعم از اصلی، ‌فرعی و روستایی باز نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه هماهنگی دستگاه‌های حاضر در طرح زمستانی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و اقلیم بارشی که در استان اردبیل از اواسط پاییز نظاره‌گر آن بودیم دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت رسمی از دیروز فعالیتشان را در جاده‌ها آغاز کردند اما این خدمات از نیمه آبان ماه در حال انجام و ارائه است.

وی بر هماهنگی مسئولان دخیل در امر راهداری زمستانی و اقدام به موقع آنان در هنگام بارندگی در استان تاکید کرد و افزود: این هماهنگی‌ها باید به گونه‌ای باشد تا خدمات ارائه شده به مردم به بهترین صورت انجام شود.

میرجعفریان با اشاره به جایگاه برتر استان اردبیل در امر راهداری زمستانی، بر لزوم ارتقای ضریب ایمنی تردد در جاده‌های استان به خصوص در فصل زمستان به تعامل دستگاه‌های دخیل تاکید کرد.

وی گفت: ‌راهداری، پلیس راه، ‌اورژانس،‌ هلال‌احمر و همچنین دهیاران در سه ماه اجرای طرح زمستانی باید در پوشش و مراقبت بیشتر از جاده‌ها و خطرات احتمالی هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا یک سفر ایمن در فصل زمستان برای خانواده‌ها اتفاق بیفتد.

معاون استاندار اردبیل در ادامه بیان کرد: مردم انتظار دارند که در مسیرها و جاده‌های اصلی شاهد حضور و مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان باشند که خود این حضور روحیه‌بخش و امیدبخش به نظر می‌رسد تا برخی از نارسایی‌ها نیز نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/ش ک

برچسب ها: اردبیل ، برف ، روبی ، جادها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.