تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم سایپای مشهد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، نهمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شب گذشته بیست و دوم آذرماه به پایان رسید در حالی که فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در ورزشگاه تختی قم برابر سایپای مشهد متوقف شدند تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم که این روزها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با بدشانسی به کار خود ادامه می‌دهند بعد از اینکه در هشت مسابقه قبل خود عملکرد خوبی نداشته و پنج بار باختند در هفته نهم نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند.

صبای قم در گروهی قرار گرفته که در آن هشت تیم حضور دارند و بازی‌های خود را در تلاش برای راهیابی به مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت انجام می‌دهند تا صعود کننده‌ها مشخص شوند.

تیم نوجوانان صبای قم که امسال برای پنجمین سال متوالی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد در نیم فصل نخست بازی‌ها بیشترین مسابقات خود را در خانه حریفان برگزار کرده و امیدوار بود که در دور برگشت در خانه نتایج خوبی کسب کند اما در نخستین گام از دور برگشت برابر تیم نوجوانان شموشک گلستان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد و همین اتفاق در دومین بازی متوالی نیز برای این تیم مقابل تیم سایپای مشهد ادامه یافت.

دومین بازی دور برگشت برای تیم فوتبال نوجوانان صبای قم مصاف این تیم با سایپای مشهد در لیگ برتر نوجوانان کشور بود که طی آن شاگردان عباس رحمانی در خانه برابر میهمان خود با تساوی یک بر یک متوقف شدند تا سومین تساوی این فصل را کسب کنند.

این تیم از هفت بازی در نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود در پنج بازی شکست خورده و یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود که با 2 تساوی متوالی در بازی‌های هفته‌های اول و دوم دور برگشت لیگ برتر برابر تیم شموشک گلستان و سایپای مشهد از 9 مسابقه 6 امتیازی شد.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد، سایپای مشهد، متین بابل، پدیده‌ساری، دانش فریدون‌کنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان هم‌گروه است و در حال حاضر در انتهای جدول رده‌بندی گروه اول جای گرفته است.

صبای قم در دیدار رفت 2 تیم که در ورزشگاه تختی شهر مقدس مشهد برگزار شد تیم سایپای مشهد را با یک گل شکست داده بود و در واقع تنها پیروزی این فصل را در کارنامه دارد در حالی که آن‌ها در دیدار برگشت نتوانستند این پیروزی خود را تکرار کرده و از بحران و قعر جدول رده‌بندی گروه نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور دور شوند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، برابر ، سایپا ، متوقف ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.