رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: مصرف گرایی صرف و نبود تولید در صنایع بدترین شیوه اقتصادی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حمیدرضا فولادگر در مراسم افتتاحیه هفدهمین شعب یکی از نمایندگی های صنعت چرم کشور که با حضور دولتمردان و بزرگان صنعت چرم در سیتی سنتر استان اصفهان برگزار شدافزود: اتلاف سرمایه های ملی و ایجاد زمینه های لازم برای استفاده دیگر کشورها از ارزش افزوده این سرمایه ها بدترین شیوه اقتصادی است.

وی تصریح کرد:امروز مجموعه سیتی سنتر و افتتاح این فروشگاه هر دو فرصتی مغتنم درحوزه اقتصادی و رشد و شکوفایی تولید و بازار رقابت تولیدکنندگان در این استان است.

فولادگر با تاکید بر دفاع از تولید ملی در چرخه اقتصاد کشور و اقتصاد مقاومتی به عنوان اهداف اصلی در فعالیت های تولید کنندگان اظهار داشت: تقویت پایه های اقتصاد ،حمایت از اقتصاد ملی، برداشتن موانع سرمایه گذاری و بهبود فضای سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی کشور کمک شایانی به رشد و شکوفایی اقتصاد دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه روابط خارجی کشور و کاهش تحریم ها در صورتیکه تولیدکنندگان و صنعتگران گام های اساسی و سازنده در راستای تولید و رونق چرخه اقتصادی کشور را برندارند هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

فولادگر مصرف کننده بودن صرف، استفاده نکردن از نعمتها و سرمایه های ملی و ارزش افزوده این سرمایه ها را از عوامل ناموفق تولید برشمرد.

وی با اشاره به دارابودن ایران از سرمایه های ارزشمندی چون نفت افزود: با مصرف گرایی و استفاده از محل این سرمایه ملی و عدم بهره وری بهینه از این صنعت زمینه استفاده آن برای دیگر کشورها ایجاد می شود.

این نماینده مجلس،بکارگیری تولید کنندگان از تجارب ارزشمند، دانش و فناوری در مسیر رشد و ترقی اقتصادی و شکوفایی عرصه های تولید را خواستارشد و افزود: با استناد به سخن پیامبر اکرم (ص)فراگیری و آموزش علوم و دانش های نوین در تولید حتی از دورترین نقاط دنیا از توصیه های دینی و اسلامی است.

فولادگر، پیشرفت و حمایت از تولید ملی با دستیابی به علوم و دانش های نوین جهانی را ضروری دانست.

وی حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار را مساعد کننده فضای سیاسی کشور نیز دانست و گفت: حمایت از تولید مکمل بهبود فضای سیاسی کشور است.

به گفته وی، حمایت تمامی کشورها با وجود ضعف تولید و بنیان اقتصادی کشور در چرخه شکوفایی و رونق اقتصادی تاثیری ندارد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه هفدهمین شعب یکی از نمایندگی های صنعت چرم کشور در سیتی سنتر استان اصفهان با حضور مهران فرزین دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، مشاور اتاق اصناف ایران، مدیر کمیته علمی کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم ایران و نیز مشاور اتحادیه پوشاک ایران ، رسول شجری رییس اتحادیه کشوری کفاشان دست دوز ایران، علی لشگری رییس هیئت مدیره انجمن کفش ایران ،محسن خردمند رییس اتحادیه سراجان ایران ،مهدی یوسفی فر کارآفرین نمونه صنعت چرم کشور ،اکبر زاهدی رییس اتحادیه کیف و کفش اصفهان و تعدادی از تولیدکنندگان صنایع کیف و کفش چرم کشور همراه با طرح مشکلات و درخواست های آنها از بزرگان صنعت چرم و دولتمردان برگزار شد./س

برچسب ها: اصفهان ، افتتاحیه ، شعبه ، صنعت ، چرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.