رييس اداره بازيافت شهرداري منطقه 2 از معرفي محله پاک اين منطقه با ارائه آموزش هاي چهره به چهره بازيافت به منظور حفظ و نگهداشت محيط زيست خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، فرهمند با اشاره به انتخاب محله پاک دريانو افزود :چندي پيش محله دريانو از طريق ارائه آموزش هاي چهره به چهره و مشارکت شهروندان د رحفظ و نگهداشت محيط زيست به عموان نخستين محله پاک منطقه 2 معرفي شد .

وي در ادامه با بيان اينکه تمام محلات منطقه به اين طرح ملحق مي شوند گفت :پس از موفقيت آميز بودن فرايند آموزش چهره به چهره و مشارکت شهروندان در حفظ محيط زيست ، اين طرح در شهرک پاسارگارد و براي 1100 خانوار انجام شد . کودکان اين خانواده ها به عنوان حاميان بازيافت انخاب شدند و پس از آموزش هاي چهره به چهره درب منازل و ارايه کد اشتراک به هر خانوار ؛ اين محله به عنوان دومين محله پاک معرفي مي شود .

فرهمند تصريح کرد :برگزاري ايستگاه هاي اطلاع رساني و نصب بنر و پلاکارد هاي آموزشي و همچنين مشارکت شهروندان در حفظ محيط زيست به ويژه کودکان ، در نهادينه ساختن آموزش هاي بازيافت کمک بسياري مي کند .

رييس اداره بازيافت ياد آور شد :طرح آموزش چهره به چهره بازيافت از درب منازل با محوريت تفکيک زباله ، به گسترش فرهنگ چگونگي حفظ و نگهداشت محيط زيست موثر است . اين طرح به صورت گام به گام در تمام محلات با مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد تا منطقه و درنهايت شهري پاک و سالم داشته باشيم.
انتهای پیام/
برچسب ها: معرفی ، محله ، پاک ، شمال ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار