سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری گفت: به هیچ عنوان دیگر به تیم ملی باز نخواهم گشت چون می خواهم زندگی عادی خود را انجام بدهم.

کورش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از مشکلاتی که در تیم ملی وزنه برداری به وجود آمد به خاطر پیشرفت وزنه برداری و آرامش زندگی شخصی خود از هدایت تیم ملی کناره گیری کردم.

وی در این پاسخ به این سوال که آیا به نفع شخص خاصی کنار کشیده است یا خیر خاطرنشان کرد: کناره‌گیری نکردم بیشتر پیشرفت تیم ملی وزنه برداری مد نظرم است و استعفای خود را خیلی وقت است به فدراسیون داده‌ام، اما رضازاده از اعلام رسمی فعلاً سر باز می زند ولی من دیگر به تیم ملی باز نخواهم گشت.

باقری در پاسخ به این سوال که آینده وزنه برداری را چگونه می بیند بیان کرد: پیشگو نیستم که بخواهم آینده نگری کنم ولی با وجود این شرایط و حضور وزنه برداران با پتانسیل و با انگیزه‌ی بالا شاهد پیشرفت روز افزون آن‌ها خواهیم بود و این جایگاه مقطعی است.

 اشخاص بزرگی به این سمت‌ها رسیدند که در انتها اسمی از آن‌ها باقی ماند و همه‌ی این پست‌ها موقت بوده است و بودن و نبودن کوروش باقری دیگر مهم نیست.

گفتنی است: که فدراسیون وزنه برداری به صورت رسمی تا کنون هیچ گزینه‌ای برای سرمربی‌گری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان در نظر نگرفته است تا این شبهه برای بازگشت باقری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزنه ، باقری ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۰۹:۳۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
کوروش خان دلمون برات تنگ شده............
Germany
محمد
۱۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
کار خوبی کردی باقری جان گر چه دیره ولی بازم خوبه
آخرین اخبار