دور اول مذاکرات دولت اوکراين با نمايندگان مخالفان بدون دستيابي به هرگونه توافقي پايان يافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بي بي سي عربي ؛ اين در حاليست که اوکراين در پي عقب نشيني دولت اين کشور از توافقنامه سياسي و تجاري با اتحاديه اروپا، دستخوش بحران سياسي شده است که در پي آن هزاران تن از مخالفان دولت به خيابان ها ريخته اند. 

پيش بيني مي شود جان مک کين سناتور جمهوري خواه و کريس مور سناتور دموکرات آمريکايي روز يکشنبه به کي يف پايتخت اوکراين سفر کنند. 

يکي از معترضان گفت: اوضاع اوکراين بسيار وخيم است. مشکلات مالي و اقتصادي داريم و نمي دانيم اين وضع چگونه به پايان خواهد رسيد ولي روحيه مردم خوب است زيرا همه ما با هم هستيم و مي توانيم در برابر ارتش و رئيس جمهور و همه افراد نامطلوب بايستيم. 

در ادامه گزارش آمده است: يانوکوويچ رئيس جمهور اوکراين نيز طرفداران خود را دارد که آماده اند همزمان با تظاهرات مخالفان دست به تظاهرات بزنند و همين امر نگراني ها را درباره احتمال درگيري بين طرفين افزايش داده است. 

يکي از شهروندان اوکرايني مي گويد: بدون شک اقدامات تحريک آميزي روي خواهد داد زيرا در مقابل افرادي که در ميدان استقلال تجمع کرده اند، گروه زيادي نيز در مکاني نزديک تجمع کرده اند. بسياري از مردم با دادن پول خريداري شده اند. 

انتهای پیام / 
برچسب ها: اوکراین ، مخالف ، اول ، دور ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار