تیم واترپلو چوکاتالش در پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر گروه (B) با کسب 8 امتیاز جایگاه دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

آرمین قلی‌زاده کاپیتان تیم واترپلو چوکاتالش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته دوم مسابقات لیگ بازی‌هایمان سنگین‌تر و حساس‌تر از هفته گذشته بود. ما مقابل تیم‌های آینده‌سازان ایران و آینده‌سازان اصفهان به برتری دست پیدا کردیم اما همانند هفته اول لیگ در برابر شهید شهبازی زنجان نتیجه را واگذار کردیم.


وی گفت: در این هفته مقابل زنجانی‌ها با امتیاز هفت بر سه باختیم البته در پنج ثانیه آخر دیدار داور یک پنالتی به نفع حریف گرفت و این مسأله اختلاف امتیازاتمان را افزایش داد.


وی در خصوص سطح کیفی مسابقات لیگ امسال اظهار داشت: به نظرم در رقابت‌های امسال چهار الی پنج تیم از نظر فنی در سطح خوبی هستند و بازی مقابل 2 تیم به طور تقریبی یک طرفه است.


وی تصریح کرد: بازی ما مقابل اصفهانی‌ها تا حدودی یک طرفه است به طوری‌که من اصلاً داخل آب نمی‌روم و کادر فنی ترجیح می‌دهد با ترکیب جوان مقابل حریف بازی کند.

کاپیتان تیم واترپلو چوکاتالش در پاسخ به این سؤال که آیا حضور واترپلوئیست‌های جوان در مسابقات لیگ باعث کاهش سطح کیفی این پیکارها نمی‌شود؟ گفت: به طور طبیعی سطح رقابت‌ها را کاهش می‌دهد ولی آنها بازیکنان با انگیزه و خوبی هستند، در صورتی که از تجربه خوبی هم برخوردار بودند به طور قطع بازی‌های بهتری را ارائه می‌دادیم. به نظرم یکی از بهترین تصمیمات مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در مسابقات امسال اجازه حضور تیم‌های جوان به لیگ بود.

قلی‌زاده تصریح کرد: اگر آنها در مسابقات باشگاهی شرکت نکنند دیگر جایی برای خودنمایی و کسب تجربه ندارند. چون در این رده سنی مسابقات قهرمانی کشوری فقط سالی یک بار برگزار می شود.

وی یادآور شد: در کشور کرواسی مسابقات واترپلو به صورت باشگاهی ولیگ برگزار نمی شود ولی واترپلوئیست‌های این کشور در طول یک سال هشت الی 9 بار در مسابقات قهرمان کشوری به مصاف یکدیگر می روند وسطح کیفی کار آن‌ها در این پیکارها تا صد قابل توجهی رشد پیدا می کند با توجه به این مسئله حتمی شاهد قهرمانی کروات‌ها در المپیک هم هستیم اگر مسئولان فدراسیون ایران شرایط را برای حضور جوانان در لیگ فراهم نمی کردند واترپلو روبه زوال و نابودی می رفت.

کاپیتان تیم واترپلو چوکا تالش در ادامه گفت: متاسفانه تنها مشکلی که در مسابقات لیگ امسال دیده می شود در بحث داوری است داورهای جوان نمی توانند بازی‌های مهم و حساس رابه خوبی قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که در بازی‌های حساس درگیری میان واترپلوئیست‌ها زیاد است داورها گمراه می‌شوند و نمی توانند قضاوت خوبی داشته باشند.

پس اگر از داوران با تجربه‌تری استفاده می‌شد تیم چوکا برنده دیدار مقابل رنجانی‌ها بود؟
قلی‌زاده در پاسخ به این سوال اظهارداشت: به هیچ عنوان در این دیدار احتمال برد ما مقابل زنجان که در ترکیبش از ملی‌پوشان زیادی بهرمند است نبود.

ولی به طور قطع با اختلاف گل کمتری می باختیم من کواتر اول به خاطر اعتراض بازیکنی دیگر مجموع خطاهای به عدد 2 رسید واخراج شدم مربی مجبور شد در پستی دیگر از من استفاده کند.

وی در خصوص تمرنی در بندر انزلی اظهارداشت: اگر رشت برایم به واسطه بعد مسافت نسبت به محل زندگی‌مان بهتر بود ولی مجبور هستیم برای حفظ آمادگی و عقب نماندن از دیگر حریفان در انزلی تمرینات را دنبال کنیم ما از هم اکنون در فکر حضور قدرتمندتر در مراحل بعدی لیگ هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، واترپلو ، چوکاتالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار