از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد جذب یک‌هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان عضو هیئت علمی و بورسیه در دانشگاه آزاد طی فراخوان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و بازدید از غرفه‌های آزاد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد بودجه سال ۹۳ هشت تا ده درصد آن به امر پژوهش اختصاص می‌یابد چنانچه در سال ۹۲ نیز این میزان بودجه اختصاص یافته ۵ درصد بوده است که به امر پژوهش اختصاص یافته و ما تمام تلاش خود را برای استفاده از نخبگان و ارائه امکانات بیشتر در امر پژوهش اختصاص می‌دهیم. 

وی افزود: در خصوص برنامه‌های بورسیه دانشجویان دانشگاه آزاد برای خارج از کشور نیز باید بگویم که دانشجوی بورسیه برای خارج از کشور نمی‌فرستیم چرا که در داخل کشور تمام رشته‌ها وجود دارد. 

میرزاده در ادامه به جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای داریم مبنی براینکه یک هزار و ۶۰۰نفر به عنوان عضو هیئت علمی و بورسیه جذب کنیم، فراخوان اعلام می‌شود که در این فراخوان یک هزار و ۱۰۰ نفر با مدرک دکتری و ۵۰۰ دانشجوی دوره دکتری که طرح جامع خود را دفاع کردند، بورس کنیم چنانچه دو سال از تحصیل باقی مانده خود را به صورت بورس می‌گذراند و سپس به عنوان عضو هیئت علمی فعالیت دارند. 

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی در کنکور ۹۳ افزایش می‌یابد اما برای رشته‌های کلاسیک کار‌شناسی و کاردانی افزایش ظرفیت نداریم چنانچه در رشته‌های چند نظمی که جاذبه دارند شاهد افزایش هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.