کارآفرین موفق و نمونه صنعت چرم کشور گفت: حماسه فروش در صنعت چرم تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی، اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی یوسفی فر، در مراسم افتتاحییه هفدهمین شعب یکی از نمایندگی های صنعت چرم کشور که با حضور دولتمردان و بزرگان صنعت چرم در سیتی سنتر استان اصفهان برگزار شد افزود: حماسه فروش در راستای تحقق فرمایش مقام رهبری در نامگذاری سال جاری از طریق تولید محصولات استاندارد و با کبفیت عملی می شود.

وی با تاکید بر زمینه سازی ایجاد شرایط مطلوب و موقعیت مناسب توسط دولت تدبیر و امید برای تولیدکنندگان و صنعتگران در بخش خصوصی افزود:مغتنم شمردن این موقعیت و شرایط ایجاد شده با حمایت و مساعدت دولت توسط صنعتگران و تولیدکنندگان بویژه در بخش صنعت چرم ضروری است.

این کارآفرین موفق و نمونه صنعت چرم کشور طراحی را خط مقدم و عامل افزایش فروش در صنعت چرم دانست و افزود:فروش متنوع و با کیفیت، کنترل کیفی بالا و قیمت گذاری اصولی نیز می تواند حماسه فروش محصولات چرم را به میزان زیادی افزایش دهد.

وی استانداردسازی برای فروشگاه ها و فروشندگان محصولات صنعت چرم را از دیگر عوامل و راهکارهای افزایش فروش برشمرد و گفت: دقت نظر و سخت گیری مسوولان در راه اندازی این فروشگاه ها به ویژه در مبحث کارشناس طراحی و آموزش های لازم در این عرصه می تواند یکی از عوامل و راهکارهای موفقیت آمیز در فروش بیشتر شود.

یوسفی فر تصریح کرد: طراحی علاوه بر اینکه عامل افزایش فروش و موفقیت تولید کنندگان صنعت چرم در فروش محصولات آن است زمینه ساز اشتغال و رونق چرخه اقتصادی آنها در این صنعت نیز می شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه هفدهمین شعب یکی از نمایندگی های صنعت چرم کشور در سیتی سنتر استان اصفهان با حضور حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نماینده مردم اصفهان در مجلس، مهران فرزین دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، مشاور اتاق اصناف ایران، مدیر کمیته علمی کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم ایران و نیز مشاور اتحادیه پوشاک ایران ، رسول شجری رییس اتحادیه کشوری کفاشان دست دوز ایران، علی لشگری رییس هیئت مدیره انجمن کفش ایران ،محسن خردمند رییس اتحادیه سراجان ایران ،مهدی یوسفی فر کارآفرین نمونه صنعت چرم کشور ،اکبر زاهدی رییس اتحادیه کیف و کفش اصفهان و تعدادی از تولیدکنندگان صنایع کیف و کفش چرم کشور همراه با طرح مشکلات و درخواست های آنها از بزرگان صنعت چرم و دولتمردان برگزار شد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.