2000 خودرو گرفتار در برف توسط راهداران قزويني نجات يافتند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين، مدير راهداري اين اداره كل از نجات و امداد رساني رانندگان و سرنشينان 2000 دستگاه خودرو گرفتار در گردنه بهرام آباد منطقه الموت قزوين خبر داد.

جواد حق لطفي با بيان اين مطلب افزود: باوجود هشدارهاي راهداري به مردم و به ويژه رانندگان مبني بر استفاده از زنجير چرخ، متاسفانه ۹۵ درصد خودروها روز گذشته فاقد زنجير چرخ بودند.

وي ادامه داد: تمام تيم هاي راهداري مستقر در منطقه با كمك برخي از تيم هاي ديگر با همكاري هلال احمر و پليس راه موفق شدند شب گذشته خودروهاي گرفتار در برف را به سمت شهر قزوين هدايت كنند.

مدير راهداري يادآور شد: در دو روز گذشته گردنه آوج واقع در محور قزوين به همدان كه با بارش برف و كولاك همراه بود، توسط نيروهاي راهداري برف روبي شده و اين محور هم اكنون براي تردد خودروها روزهاي عادي خود را مي گذراند.

حق لطفي افزود: با توجه به موج سرما كه از امروز تا آخر هفته در استان قزوين برقرار است از رانندگان مي خواهيم كه قبل از حركت از آخرين وضعيت راههاي اين استان باخبر شده و در صورت سفر تجهيزات زمستاني و به ويژه زنجير چرخ را همراه داشته باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار