شاخص کل بعد از يک روز نزول (امروز 24 آذرماه) با رشد يک هزارو 333 واحدي از کانال 78 هزار واحدي عبور کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،بازارسرمايه  بیش از یک روز منفی نبود و در ساعات مياني بازار با هیجان خرید بیشتری در بازار امروز مواجه شده است و  صفهای خرید سنگین در اکثر گروهها از جمله گروه ساختمانی،سیمانی،فلزی تشکیل شده است.

 با توجه به برتری تقاضا نسبت به عرضه،انتظار می رود بزودی شاخص کل مرزهایی فراتر از سطوح کنونی را در نوردد و بر رونق معاملات افزوده شود.

شاخص از 87 هزار  واحدی عبور کرد و نسبت به دیروز افزایشی بیش از يک هزارو 333 واحدي را نشان می دهد.

 ورود حجم عظیمی از نقدینگی برای خرید و سرمایه گذاری در بورس همچنان ادامه دارد و عوامل دولتی و غیر دولتی به این اوضاع دامن می زنند و هیجان بیشتری می بخشند تا نقدینگی هنگفت سرگردان جامعه فقط سرازیر بورس شده و از حرکت نقدینگی بسوی بازارهای موازی نظیر بازار ارز و طلا،مسکن و کالا ممانعت به عمل آید.

 در بازار امروز گرایش اکثر فعالان بسوی لیدرهای جدیدی چون ساختمانی،سیمانی،فلزی، بیمه ای و انفورماتیکی می چرخد 

127 هزارو 247 تعداد معامله ارزش بازار به 426 ميليارد تومان رساند.از نمادهاي پر بيننده مي توان به نماد هاي تاپيکو،وبملت،وبصادر و پارسان و برترين تقاضا را نمادهاي رمپنا،رانفور،مداران،کفپارس و کروي را در بازار امروز داشتند.

شاخص کل با رشد يک هزارو 333 واحدي به عدد 87 هزارو 24 واحد،شاخص صنعت با رشد يک هزارو 83 واحدي به عدد 73 هزارو 699 واحد،شاخص بازار اول با رشد يک هزارو 71 واحدي به عدد 65 هزارو 621 واحد و شاخص بازاردوم با رشد 2 هزارو 126 واحدي به عدد 162 هزارو 148 واحد رسيد.

نمادهاي اخابر،فملي،فولاد و فارس بيشترين تاثير را در رشد شاخص امروز داشتند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار