رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشست خبری برنامه‌های همایش فصلی مدیران بنیاد شهید و مور ایثارگران گفت: نتیجه برگزاری این همایش تهیه و تدوین 65 برنامه برای 31 استان کشور بود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام شهیدی گفت: این همایش با حضور مدیران استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی مشکلات و تهیه و تدوین برنامه‌های محوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمان و فصل تهیه و تدوین بودجه است و دولت و مجلس در حال رایزنی هستند و ما نیز مسائل بودجه‌ای خود را به آنها انتقال دادیم و نیمی از وقت این همایش به بودجه اختصاص پیدا کرد.

شهیدی، گفت: 65 برنامه‌ای که تدوین شده در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تا پایان سال 96 اجرایی می‌شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کوچک‌سازی، چابک‌سازی بنیاد شهید یکی از برنامه‌های این سازمان است که مدیران استانی ابلاغ شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این سازمان در سال جاری گفت: احداث مراکز توان‌بخشی دراستان‌های مختلف به منظور نگهداری از جانبازان 70 درصد به بالا از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی تصریح کرد: تاکنون در بعضی از استان‌ها این مراکز در مرحله 90 تا 95 درصد آماده احداث است و فعالسازی مراکز فرهنگی و ورزشی توان‌بخشی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار