معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: خدمات ارائه شده از سوی نهادهای دخیل در طرح زمستانی راه های کشور اقداماتی فراتر از یک وظیفه اداری است.

داوود کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این یک تلاش خداپسندانه و انسان دوستانه است؛ طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب تلاش شما نوعی عبادت است.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مدتها قبل عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری و آماده سازی تجهیزات لازم را آغاز کرده است.

کشاورزیان اضافه کرد: طبق گزارشات واصله از سراسر کشور، یک هزار و 375 راه از مسیرهای مواصلاتی ایران شامل 120 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مناطقی برف گیر هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته همکاران فعال در این زمینه در قالب 650 راهدارخانه ثابت و سیار با استعداد خودرویی هفت هزار و 400 دستگاه شامل ماشین آلات تخصصی، هوشمند، نمکپاش و برف روب ها خدمات خود را ارئه می دهند.

وی ادامه داد: همچنین 11 هزار نفر نیروی انسانی شامل زحمتکشان اداری و پیمانکاری در قالب یک هزار و 150 اکیپ راهداری در جاده های کشور حضور خواهند داشت.

کشاورزیان اضافه کرد: خوشبختانه امسال در سایه توجهات الهی و طبق پیش بینی های نهادهای متولی میزان بارش نزولات 30 درصد بیش از متوسط سه دهه گذشته است، بنابراین ضمن شکرگذاری از خداوند متعال به دلیل چنین عنایتی باید تمرکز لازم وجود داشته باشد چراکه امسال زمستانی سخت در پیش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: به غیر از چند استان جنوبی کشور که کمتر از سایر نقاط با بارش برف و باران مواجه هستند، طرح زمستانی در سایر نواحی باید با دقتی وافر اجرایی شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.