معاون مالی پشتیبانی ورزش و جوانان گفت: مسیر خصوصی‌سازی همچنان ادامه دارد و این وزارت‌خانه دستوری در خصوص کمک به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دریافت نکرده است.

سید مناف هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد کمک به تیم‌های پرطرفدار پایتخت باید این نکته را عنوان کنم که این وزارت‌خانه به هیچ وجه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس کمکی نخواهد کرد.

معاون مالی پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌ها افزود: مسیر خصوصی‌سازی نیازمند یک کارگروه تخصصی است و تشکیل این کار گروه باید به تأیید شخص گودرزی برسد تا این مسیر در راه همواری قرار گیرد.



وی در خصوص بودجه‌های اختصاص داده شده گفت: بودجه‌ی خوبی برای کمیته ملی المپیک، آماده‌سازی تیم‌ها و اخذ اعتبارات و توسعه و تجهیز مکان‌های ورزشی اختصاص داده شده است.

معاون مالی پشتیبانی وزارت ورزش ادامه داد: بودجه‌ی سال 93 نسبت به امسال 47 درصد کاهش داشته است که به طور حتم صرف احداث پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

هاشمی در ادامه تأکید کرد: اعتبارات ما بسیار خوب است و ما باید از این اعتبارات به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی به 2 نکته در خصوص افزایش بودجه سال 93 اشاره کرد و افزود: 2 نکته‌ی مهم لازم است تا بودجه سال 93 ارتقا پیدا کند، یکی از اینکه بازسازی مکان‌های ورزشی را توسعه دهیم و دوم کار پروژه‌های عمرانی را با سرعت پیگیری کنیم. در واقع هیچ نگرانی نسبت به بودجه سال 93 وجود ندارد.

نگرانی برای بودجه سال 93 وجود ندارد

معاون مالی پشتیبانی وزارت ورزش گفت: اگر چه بودجه ورزش 47 درصد کاهش داشته است ولی به هیچ وجه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: حدود 140میلیارد تومان بودجه سال 1393 است البته در صورتی که مجلس با این مبلغ موافقت کند و به تصویب برسد در اختیار وزارت ورزش قرار خواهد گرفت. از این ارقام یک سوم آن به جوانان و دو سوم آن به ورزش اختصاص خواهد یافت.

هاشمی خاطرنشان کرد: حدود 35 میلیارد تومان صرف کمیته ملی المپیک و رقمی بالغ بر 25 میلیارد تومان به آماده‌سازی تیم‌ها اختصاص می‌یابد و از این رقم نیز 6 میلیارد تومان به کارهای فرهنگی، ورزش‌های بانوان و هماهنگی‌ها اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، استقلال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار