شهرکرد/پیام تسلیت نمایندگان استان:

به مناسبت شهادت شهروندان این استان در عراق

نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان این استان در حمله تروریستی روز جمعه گذشته در منطقه دیاله عراق را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: بار دیگر، جمعی از هموطنان مومن و هم استانی های عزیز چهارمحال و بختیاری که بادلی مالامال عشق و معرفت، درپی کسب روزی حلال بودند، با توطئه شیطانی دشمنان جنایتکار و خون ریز و ایادی جاهل و متحجر آنان در حادثه دلخراش تروریستی در خاک عراق، به خاک و خون کشیده شدند.
در این پیام تسلیت، نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با محکوم کردن این اقدام تروریستی آورده اند: اینجانبان شهادت این عزیزان را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم این استان و خانواده های معزز آنان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند، علو درجات آن عزیزان، شفای عاجل مصدومان و صبر و اجر بازماندگان را مسالت می کنیم.
در پایان این پیام تسلیت بر لزوم پیگیری این موضوع از سوی دولت جمهوری اسلامی، دولت عراق و جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد و برخورد قانونی با مسببان این اعمال تروریستی تاکید شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.