امروز"دوشنبه 25 آذر ماه 92"؛

دمای "تهران" 7 درجه کاهش یافت/ افزایش "آلاینده های جوی" در کلان شهرها

از بعدازظهر امروز تا روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، اصفهان، اراک و کرج است .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، طی امروز"دوشنبه 25 آذر ماه 92" و فردا "سه شنبه 26 آذر ماه 92" هوای سرد در نیمه شمالی کشور مستقر است که  سبب کاهش دمای قابل توجه در شمال شرقی کشور می شود  و طی ساعات آینده در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود و در برخی مناطق جنوب وسپس شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، درهمین مدت در برخی مناطق نوار شرقی کشور و دامنه های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و همچنین خلیج فارس  و دریای عمان طی امروز و فردا مواج پیش بینی می شود.


لازم به ذکر است، از بعدازظهر امروز تا روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، اصفهان، اراک و کرج است و در این مدت تنها در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و برف رخ می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف تا کمي ابري، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 7 درجه و در کمترین حالت با کاهش 7 درجه ای نسبت به روز قبل به -3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار