افرادي كه با استفاده از وعده جوايز نفيس در قرعه كشي از مردم در سراسر كشور كلاهبرداري مي كردند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان مركزي دستگير شدند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پي اعلام گزارش مبني بر تماس هاي تلفني به شهروندان اراكي مبني بر شركت در قرعه كشي در برج ميلاد با جوايز نفيسي چون خودرو و .. و ارائه بسته هاي پستي شامل جارو شارژي،ماساژور و ... به ادرس آنان مبلغي در حدود سه ميليون ريال از آنان می‌گرفت ، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .

بنابراين گزارش با شروع تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي توانستند فردي را كه اقدام به پخش بسته هاي پستي مي نمود شناسايي و دستگير نمايند .

سرهنگ "رضا احمدي"، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: در بازجوئي هاي صورت گرفته از فرد دستگير شده وي اذعان داشت كه از طريق آگهي در يكي از نشريات با مسئول شركت در تهران آشنا و بعد از ارائه ضمانت هايي به وي به پخش بسته هاي پستي و دريافت وجوه نقد و واريز به حساب وي اقدام مي كردم.

سرهنگ احمدي در پايان با اشاره به شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند در تهران از كليه شهروندان درخواست كرد در صورت تماس هاي تلفني افراد ناشناس و ارايه پيشنهادهاي فريبنده به آنان مراتب را براي بررسي از طريق تلفن 110 به مراكز پليس اعلام نمايند .

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.