کانون مربيان شهر تهران برنامه هاي ويژه اي در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، رضا احتشام شهیدی رييس کانون مربيان شهر تهران گفت: اولین اقدام کانون طرح تعویض چوب های اسکی فرسوده برای مربیان فعال اسکی شهر تهران می باشد که با رایزنی های انجام شده با برخی از واردکنندگان اسکی در ایران این طرح از ابتدای دی ماه آغاز خواهد شدو اعضای کانون می توانند در صورت خرید نقدی از 30% تخفیف و در صورت خرید اقساطی از 20% تخفیف و باز پرداخت به صورت 4 قسط از این تسهیلات کانون استفاده نمایند.
احتشام ادامه داد: کانون مربیان شهر تهران قصد دارد با همکاری رئیس هیئت اسکی شمیرانات کارت های هدیه 2000000 ریالی (کارت خرید کوئیک سیلور) در اختیار اعضای کانون قرار دهد تا مربیان عضو با استفاده از این کارت ها از فروشگاه مربوطه خرید کنند.
رئیس کانون مربیان اسکی شهر تهران اظهار داشت جلسه ای در روز یکشنبه 1392/10/1 در ساعت 4 بعدازظهر جهت اهداء احکام و معرفی هیئت رئیسه تشکیل خواهد شد و اضافه کرد در آینده ای نزدیک کمیته های مختلف کانون مربیان اسکی شهر تهران از میان اعضای کانون معرفی خواهند شد.
وی بیان کرد :برای تحقق در فعالیت ها و برنامه های کانون باید از حضور پیشکسوتان و تجربیه های آن ها استفاده کرد و از آقایان محمد نظر و مرتضی نظر که زحمات زیادی را برای کانون و ورزش اسکی کشیده اند تشکر و قدردانی نمود.
شایان ذکر است محمد نظر از سال 1392 (بدو تشکیل کانون) به مدت 2 سال ریاست کانون مربیان اسکی شهر تهران را بر عهده داشت و پس از برگزاری مجمع انتخاباتی رضا احتشام شهیدی ریاست کانون مربیان اسکی شهر تهران را بر عهده گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار