وی افزود: کاربر با مراجعه به سایت مورد نظر احتیاجاتش برطرف نشده و با نوعی سردرگمی مواجه می شود.
وی با اشاره به اینکه باید در راستای ارائه خدمت به کاربران و رفع نیاز آنها به گونهای طراحی شوند که مستقیماً جوابگوی آنها باشند خاطرنشان ساخت: وجود انواع تبلیغات در سایتهای ارائه دهنده خدمات الکترونیک از جمله بانکها علاوه بر سر در گمی کاربر حاوی مطالب غیر مفید است.
وی یادآورشد: باید در راستای تحقیق اهداف برنامه پنجم توسعه و "دولت الکترونیک" به سمت ارائه خدمت الکترونیک و استفاده مفید از بستر اینترنت گام برداریم.
انتهای پیام/