رودهن/شهردار رودهن؛

ایجاد زیرساختهای شهری سرمایه گذاری را امن می کند

شهردار رودهن گفت: شهری که بر پایه ساختار مهندسی شهرسازی شکل گرفته و از زیر ساختار صحیح فنی بهره مند باشد میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی را ارتقاء وامن می نماید.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: امروزه مهندسی ودانش فنی شهرسازی توجه بسیاری از مدیریتهای شهری را در ایجاد شهری پویا و پایدار به خود جلب نموده است.

وی افزود: هر ساله جمع کثیری از دانشجویان در گرایش های مختلف شهرسازی از دانشگاه های سراسر کشور فارغ التحصیل می شوند که نشانه ای از اهمیت اساسی شاخه های مختلف این رشته تحصیلی دارد.

محرمی ادامه داد: رودهن که با حضور بالغ بر30 هزار دانشجومستعد به نخبه پروری می باشد از این توجه فنی در امر شهرسازی مستثنی نبوده و در این زمینه رشد چشمگیری داشته اشت.

شهردار رودهن با تاکید بر آینده نگری در برنامه های مدیریت شهری اظهار داشت: برای استفاده صحیح و بهینه بیت المال و جلوگیری از تضرر ناشی از عدم آینده نگری در پروژه های عمرانی باید به صورت علمی و با دانش فنی به مسائل شهری نگاه کرد .

وی گفت: در شهرها و ساخت و ساز های جدید چنانچه عرض معبر، تاسیسات خدماتی و آب، برق، گاز، تلفن و غیره با توجه به نیاز امروز و بدون در نظر گرفتن آینده ایجاد گردد، هزینه های گسترش زیر ساختارهای خدماتی و دوباره کارهای گران قیمتی را به مدیریت آینده تحمیل می نماید .

حمید محرمی تصریح کرد: شهری که بر پایه اصول مهندسی شهرسازی بنا شده باشد علاوه بر داشتن پتانسیل و جاذبه های بالای سرمایه گذاری، محیطی مناسب وایمن را برای سرمایه گذار ایجاد کند.

وی گفت: کلیه واحدها و پرسنل زحمت کش شهرداری رودهن در تلاش هستند تا علاوه بر اصلاح زیر ساخت ها ی ناصحیح موجود در گذشته، شرایط علمی و مطلوبی را برای توسعه های آتی پیش روی شهر قرار دهند.

شهردار رودهن بیان داشت: اصلاح هندسی تقاطع های سطح شهر، انجام فاز مطالعاتی تقاطع غیر همسطح مهرآباد، مکانیزه نمودن سیستم آبیاری فضای سبز، ایجاد ستاد ممیزی، راه اندازی اتوماسیون اداری و تغییر در ساختار سیستم بایگانی شهرداری بخشی از فعالیت، در راستای ایجاد زیر ساختهای صحیح و علمی را شامل می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.