یکی از اقدامات در دستور کار دانشگاه عملیاتی کردن برنامه‌های استراتژیک دانشگاه است.

دکتر رحیم رئوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: در دانشگاه برنامه استراتژیک در زمینه بهداشت، آموزش، پژوهش و فرهنگی و توسعه دانشگاه داریم. 

وی گفت: یکی از اهداف عمده‌ای که داریم عملیاتی کردن برنامه‌های استراتژیک دانشگاه است که در حال برنامه‌ریزی بوده و نحوه رسیدن به هدف را نشان می‌دهد. 

رئوفی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های استراتژیک آموزشی دانشگاه می‌توان به توانمندسازی اعضای هیئت علمی، ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی، ایجاد و توسعه رشته‌ها تخصصی و تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح فرآیندهای ارائه خدمات آموزشی اشاره کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: تولید دانش در زمینه پزشکی مولکولی و سلولهای بنیادی، راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی تدوین پژوهشهای بین دانشگاهی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله برنامه‌های استراتژیک دانشگاه در امر پژوهش است. 

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های استراتژیک فرهنگی نیز می‌توان به ارتقا سطح فرهنگی دانشگاه از طریق ایجاد محیط پویا با رویکرد ترویج ارزش‌های‌ معنوی، تقویت جایگاه تشکل‌ها و کانونهای دانشجویی و شناسایی خلاقیت‌ها و نو‌آوری دانشگاهیان اشاره کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار