تیم کاراته پایتخت به منظور برگزاری اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی مالزی و حضور در تورنمنت بین المللی پینانگ سه شنبه راهی این کشور می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران " اکبر عبدلی" که سرمربیگری تیم کاراته پایتخت در مسابقات سوپر لیگ را بر عهده دارد اظهار داشت: کاراته تهران برای نخستین بار با تیمی تحت عنوان پایتخت در مسابقات سوپر لیگ حاضر شده است. وی با اشاره به این نکته که با توجه به حضور بازیکنان صاحب نام و مدال آور تهران در تیم های مطرح سوپر لیگ، این استان بار با بهره گیری از بازیکنان جوان و آینده دار خود و به منظور پشتوانه سازی و با اعتماد به این بازیکنان پای به این رقابتها گذاشته است.
 
عبدلی در ادامه سخنان خود گفت : بازیکنان این تیم به جز 3 بازیکن که در اردوهای تیم ملی حضور داشته اند مابقی نفراتی هستند که قهرمان و نایب قهرمان مسابقات قهرمانی استان که در مهر ماه برگزار شده است. دبیرهیئت کاراته استان تهران افزود: به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان این تیم سه شنبه 26 آذر ماه راهی مالزی خواهد شد تا علاوه بر حضور در مسابقات بین المللی، اردوی مشترک 5 روزه ای را به تیم های شرکت کننده برگزار کنند.
 
عبدلی با اشاره به این نکته که هدف از تشکیل تیم پایتخت ایجاد انگیزه و آماده سازی بازیکنان و قهرمانان کاراته استان تهران جهت حضور در انتخابی آتی تیم های ملی است، گفت: در حال حاضر نیز تمرینات این تیم به صورت مداوم در سالن کبکانیان تهران پی گیری می شود.
 
سرمربی تیم کاراته پایتخت در پایان ضمن رضایت از عملکرد بازیکنان تیم در هفته اول سوپر لیگ گفت: با انگیزه بالایی که در بازیکنان تیم می بینم حضور این تیم بر روی یکی از سکوهای قهرمانی لیگ دور از انتظار نمی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار