دهیار روستای هدف گردشگری چرمله علیا، گفت: آبشار «پریشان» که اصلی ترین جاذبه گردشگری منطقه سنقر و کلیایی است به علت برودت هوا کاملا قندیل بسته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


هادی فعله گری گفت: روستای چرمله علیا که در شهرستان سنقرو‌کلیایی از توابع استان کرمانشاه قرار دارد، یکی از سردسیرترین نقاط استان کرمانشاه به شمار می آید.

وی افزود: از چند روز پیش که در این روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه برف باریده است، آبشار پریشان به عنوان اصلی ترین جاذبه گردشگری منطقه کاملا یخ زده و قندیل بسته است.

فعله گری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در این روستای به حدود یک متر می رسد و با توجه به سردسیر بودن این منطقه احتمالا تا اواسط فروردین ماه، همچنان این روستا برفگیر است.

دهیار روستای هدف گردشگری چرمله علیا، گفت: آبشار «پریشان» که در حال حاضر کاملا یخ زده است تا اواخر فروردین ماه به همین منوال باقی می ماند و برای گردشگران صحنه های بی بدیلی را از طبیعت زمستانی به نمایش می گذارد.

گفتنی است: روستای چرمله علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان سنقر در استان کرمانشاه در فاصله 23 کیلومتری شمال شرقی شهر سنقر قرار دارد که دارای جاذبه های طبیعی بسیاری از جمله آبشار پریشان است. این منطقه که آبشار پریشان در آن قرار دارد، دارای اقلیمی کوهستانی، سرد و خشک است و آب و هوای آن در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در زمستان بسیار سرد است. آبشار پریشان یکی از زیباترین و دیدنی ترین آبشارهای استان کرمانشاه است که از ارتفاعات کوه پریشان سرچشمه می گیرد./س



برچسب ها: کرمانشاه ، ابشار ، یخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.