مدير کل ورزش و جوانان استان قم از پرداخت پاداش و حقوق ماهانه به ورزشکاران قمي اعزامي به بازي هاي آسيايي کره جنوبي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان بيني تصريح کرد: خوشبختانه قم روند رو به رشدي را در ورزش قهرماني داشته و اميد زيادي داريم که در بازي هاي آسيايي سال آينده ميلادي شاهد حضور تعداد زيادي از ورزشکاران قمي در کاروان کشورمان باشيم.

وي ادامه داد: بر همين اساس از هيئت هاي ورزشي که ورزشکاران آنها داراي شانس اعزام به بازي هاي آسيايي سال 2014 هستند با جديت حمايت مي کنيم تا علاوه بر اين رقابت ها بتوانيم در سه سال آينده به مجوز حضور ورزشکاران قمي در بازي هاي المپيک نيز دست يابيم.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم تصريح کرد: ما همواره سعي مي کنيم حمايت خوبي از ورزش قهرماني انجام بدهيم تا در عرصه پيکارهاي جهاني، بين المللي و آسيايي و نيز مسابقات قهرماني و ليگ کشور موفقيت ورزشکاران استان قم را شاهد باشيم.

وي افزود: از دي ماه سال جاري به ورزشکاراني که توسط ستاد بازي هاي آسيايي و المپيک تشکيل شده در اداره کل ورزش و جوانان شناسايي شده اند تا زمان اعزام آنها به بازي هاي آسيايي حقوق ماهانه پرداخت خواهيم کرد تا اين عزيزان با آرامش کامل به فکر آماده کردن خود براي مسابقات و تمرينات تيم هاي ملي باشند.

جهان بيني ياد آور شد: تا اين لحظه ورزشکاراني در رشته هاي بوکس، تکواندو، کاراته، کشتي، ووشو، دو و ميداني شناسايي شده اند که شانس زيادي براي همراهي کاروان ورزشي ايران در بازي هاي آسيايي سال 2014 در کشور کره جنوبي دارند، ضمن اينکه چنانچه اين عزيزان در بازي هاي آسيايي مدال کسب کنند آن وقت پاداش ويژه اي تقديم آنها خواهد شد.

وي اذعان کرد: توفيقات و حضور درخشان جوانان ارزنده ورزش قم در ميادين مهم داخلي و خارجي اين زمينه را فراهم کرده تا شاهد استقبال خوبي در سال هاي اخير از سوي خانواده هاي ورزش دوست قمي از ورزش باشيم و ورزشکاران قمي نيز در تيم هاي ملي رده هاي سني مختلف عضويت داشته باشند.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: امسال نيز با تلاش و تکاپويي که در اداره کل ورزش و جوانان انجام پذيرفته و همچنين با همت هيئت هاي ورزشي استان، تا کنون سالي خوب و موفقيت آميز براي ورزش قم رقم خورد و ورزشکاران قمي از ميادين داخلي و برون مرزي مدال ها و افتخارات ارزشمندي کسب کرده اند.

وي در پايان اظهار داشت: رشته هاي ورزشي فعال در قم داراي نوجوانان و جوانان پر استعداد و آينده داري است و در سال هاي اخير شاهد حضور موفق و درخشان ورزشکاران قم در عرصه رقابت هاي مهم بين المللي و آسيايي بوده ايم، حضوري که مدال هاي خوش رنگ طلا، نقره و برنز را براي ورزش استان قم به ارمغان آورده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.