تیم والیبال کاله آمل در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار این هفته ما مقابل نماینده بندرعباس بسیار سخت و سنگین خواهد بود، آنها در هفته گذشته در ورامین یک بازی پنج سته را مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: نمی‌توان نتایج بازی‌ها را به هیچ عنوان پیش بینی کرد به طور مثال تیم میزان مشهد که موفق به شکست سه بر صفر کاله در مشهد آمل شد، در خانه خود مقابل تیم قعرنشین سایپا مغلوب شد.

وی تصریح کرد: شاگردانم به معنای واقعی به توانایی‌های خود واقف هستد و خود را می‌شناسند، اگر در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند شکست نمی‌خورد، فقط در صورت داشتن اشتباه مقابل حریف مغلوب خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال کاله‌آمل تصریح کرد: به طور کلی جایگاه هیچ تیمی در جدول رده‌بندی لیگ امسال تثبیت شده نیست و در هر هفته باید منتظر جابه‌جایی تیم‌ها در جدول باشیم. درحال حاضر 9 تیم لیگ برتری با کسب 12 امتیاز در جدول جایگاه‌های چهارم تا نهم را کسب کرده‌اند.

عطایی گفت: تمامی بازیکنان تیم‌ها در حال حاضر تحت فشار قرار گرفته‌اند و به نوعی خسته هستند، ما در صورت برد مقابل حریفان به مراتب جایگاه بهتری را در جدول کسب خواهیم کرد.

باخت این گونه مقابل میزان آزار دهنده است

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در خصوص دیدار هفته نهم لیگ مقابل تیم میزان خراسان اظهار داشت: من هم هنوز این باخت را نتوانسته‌ام هضم کنم و جای سؤال و شبهه وجود دارد ما یک بازی کاملاً بد در تمامی بخش‌ها را به نمایش گذاشتیم.

عطایی تصریح کرد: هیچ یک از بازیکنان تیم خوب نبودند، آنها حتی بازی معمولی و متوسط خود را هم در زمین اجرا نکردند و مقابل میزان شکست را پذیرفتند، آن چه برای من جای سؤال و تعجب دارد این است که میزانی‌ها هم در این هفته آن‌طور که باید ایده‌آل نبودند و خیلی راحت مقابل کاله به پیروزی دست پیدا کردند این مسأله برایم آزاردهنده است.

عطایی اظهار داشت: هیچ‌یک از تعویض‌هایم در این دیدار جواب نداد، من احساس می‌کنم به خستگی ناشی از فشردگی مسابقات مربوط است که تیم به یک باره دچار چنین افت سنگینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار