نمایش نامه‌خوانی "تدایی اطمینان" به کارگردانی ساناز زمانی 30 آذر در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

پیروز کرمی مشاوره اجرایی و بازیگر نمایش نامه‌خوانی " تدایی اطمینان" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در این نمایش نامه‌خوانی بازیگرانی چون الهه سرپرست، سینا کرمی، میلاد آریافر، نوشین تهرانی، امیرمنصور اسفندیاری و خودم به ایفای نقش می‌پردازیم.
 
وی اظهار داشت: این نمایش نامه‌خوانی به قلم سروناز زمانی نوشته شده که داستان اطمینان نکردن افراد به جامعه و اطرافیان خود را روایت می‌کند.
 
کارگردان نمایش نامه‌خوانی "زندگی او"، "نیلوفر مرداب"، "من عاشق خوش گذرانی‌ام" بیان کرد: موسیقی متن این نمایش نامه‌خوانی را مسعود حسینی بر عهده دارد و سینا افشار به عنوان طراح پوستر و بروشور، نادر بهرامی و نازنین سلطانی‌زاد عکاس، و شبنم موتابی و مرضیه زهری تبلیغات مجازی این پروژه را بر عهده دارند.
 
کارگردان فیلم‌های کوتاه و مستندی چون "همسایه"، "از نوزاد"، و "زندگی به رنگ بو" یادآور شد: نمایش نامه‌خوانی این نمایش نامه‌خوانی با حمایت آموزشگاه بازیگری بازیکده با مدیریت کامبیز دیرباز به روی صحنه می‌رود.
 
وی خاطر نشان کرد: نمایش نامه‌خوانی "تدایی اطمینان" روز شنبه 30 آذر ساعت 18 واقع در خیابان انقلاب "پل کالج" خیابان استاد شهریار روبروی تالار وحدت، تالار حافظ به نمایش عمومی در خواهد آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار