تیم والیبال شهرداری ارومیه که در 2 بازی خانگی خود نتوانست نتیجه قابل قبولی به دست آورد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال به مصاف تیم میزان خراسان می‌رود.

ساسان خداپرست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در شرایط کنونی حواشی در تیم ما زیاد است و این امر باعث باخت‌های متوالی و در نهایت استعفای اعضای کادر فنی شد که هنوز مورد موافقت شهردار قرار نگرفته است.
 
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: تعادل تیم ما بهم ریخته و تیم از نظر تمرین و بدنی افت کرده است،‌ البته وضعیت در تمام 12 تیم حاضر در لیگ وجود دارد.
 
وی گفت: با توجه به آن که سه بازی اخیر تیم شهرداری ارومیه پنج سته به پایان رسیده است و این امر باعث شده تا آمادگی بازیکنان رفته‌ رفته و به تدریج تحلیل رفته و دچار افت بدنی شوند هواداران و تماشاگران والیبال ارومیه که در هفته نهم مسابقات لیگ با حضور در سالن غدیر این شهر بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند پس از پایان دیدار با شعار‌های خاص خود خواستار استعفای وطن پرست سرمربی‌تیم شهرداری ارومیه شدند.
 
خداپرست در این خصوص گفت: به هیچ عنوان حرکت هواداران ‌ارومی را تایید نمی‌کنم ما نمی‌توانیم مقابل شعارهای آنها در سالن بایستیم و به همین دلیل مطمئن هستم که در بازی خانگی آینده جو بسیار سنگین و سختی در سالن غدیر حاکم خواهد بود و بازی در این فضا کار بسیار سختی است.

وی گفت: ما قبول داریم که هواداران از نتایج کسب شده اخیر ناراحت هستند ولی آنها می توانند اعتراض خود را به گونه‌ای دیگر به مسئولان مربوطه انتقال دهند. نباید در سان اقدام به بیان شعار‌های غیر مربوط می‌کردند.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت:‌عملکرد هواداران پس از واگذاری یک ست باعث افت شدید روحی و روانی بازیکنان شد و نتوانستند بازی را به خوبی دنبال کنند.

* تغییر و تحول وظیفه من نیست

وی در خصوص استعفای سر مربی تیم گفت: پس از باخت " وطن‌پرست" بلافاصله استعفای خود را از‌ سمتش اعلام کرد و مورد  قبول شهردار ارومیه قرار نگرفته است. تغییر و تحول در تیم مربوط به باشگاه و مسئولان می‌شود وظیفه من به عنوان مربی این است که در کنار تیم حضور داشته باشم.

خداپرست در خصوص بازی مقابل تیم میزان اظهار داشت: مشهدی‌ها تاکنون  دو بازی خوب و قابل قبول را میان مدعیان لیگ برده‌اند و از شرایط ایده‌آلی برخوردارند ما مقابل آنها کار سختی در پیش داریم ولی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم نتیجه  این دیدار بستگی به شرایط حاکم بر سالن است.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: والیبال ، بازی ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار