محمد رویانیان‌ بارها در تلاطم تغییرات قرار گرفته است اما این بار قضیه کمی جدی‌تر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منابع آگاه از احتمال تغییرات قریب الوقوع در تیم پرسپولیس خبر می‌دهند و این موضوع اگر چه هنوز از سوی مسئولان سرزمین سرخ مورد تایید قرار نگرفته اما این‌بار باید شاهد تغییرات عمده‌ای در پست‌های مختلف هیئت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس باشیم.
 


طبق اطلاع ما علی پروین از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به زودی بر تخت می‌نشیند و عن‌قریب است که محمد رویانیان از این سمت کنار می‌رود و منابع آگاه از حضور پیک منتسب به پروین و دریافت اساسنامه و آیین‌نامه باشگاه پرسپولیس صبح امروز نشانه‌های این تغییرات را آشکار‌تر و احتمالات را افزایش داد.
 


ضمن اینکه از وزارت ورزش اخبار غیر موثقی به بیرون درز کرده است و آن اخبار مربوط به حضور هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس و یک فرد بسیار‌متمول و سرشناس است که به همراه پروین و 2 پیشکسوت پرسپولیس که احتمالا یکی از آنها مهدی مهدوی‌کیا است و فرد دیگر مشخص نیست.
 
این تغییرات چقدر عملی خواهد شد تصمیم وزارت ورزش است که البته با توجه به این که اعلام کرده‌اند کمکی به پرسپولیس نخواهند کرد شاید به نوعی بحث واگذاری چند ساله پرسپولیس در میان است که همین موضوع حضور افراد‌‌ متمول و سرشناس را افزایش می‌دهد چرا که در صورتی که قرار باشد به پرسپولیس اجازه داده شود، باید مصوبه مجلس را در اختیار داشته باشد و در غیر این صورت باید فقط واگذاری شود؛ باید دید وزارت ورزش چه ‌راهکاری را در این باره به کار می‌بندد و تغییرات چه زمانی صورت می‌گیرد ضمن اینکه طبق اطلاع ما اعضای جدید که احتمال حضور در پرسپولیس را دارند و خود شخص علی پروین مایل به جدایی ‌رویانیان نیستند و قرار است با حفظ ‌رویانیان طرح‌های اقتصادی توسط وی دنبال شود و به نوعی برخی وظایف به ‌رویانیان محول شود.
 


درست در حالی که پرسپولیس در شرایط آرمانی قرار دارد باز هم بحث تغییرات پیش آمده است و این موضوع می‌تواند پرسپولیس را متضرر کند.
 
باید دید وزیر ورزش و جوانان تمامی‌ احتمالاتی را که از منابع آگاه و اذهان رسانه‌ها و افراد نزدیک بیرون آمده است را رد می‌کند یا تغییرات اجرایی خواهد شد؟!

انتهای پیام/

برچسب ها: نگرفته ، تغییرات ، قضیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدرضایی
۲۲:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۲
عالی
-
حسین
۱۹:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
عشق هست حسین هدایتی
آخرین اخبار