مدیرعامل شرکت فرودگاهها ی کشور گفت: سهم حمل و نقل هوایی در کشور چهار درصد است که این امر نافی ارزش حمل و نقل هوایی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمود رسولی‌نژاد در مراسم افتتاح چند طرح فرودگاه نوشهر اظهار داشت: فرودگاه‌های هر شهر نماد و سمبل حمل و نقل هوایی آن منطقه هستند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: همین چهار درصد حمل و نقل هوایی بر آن 96 درصد باقیمانده تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه متوسط سفر زمینی 20 کیلومتر و سفر هوایی 800 کیلومتر است، اظهار داشت: احساس ما بر این است که مدیران فرودگاه‌های کشور وظیفه خود را نسبت به فرودگاه‌های مازندران انجام داده‌اند.

رسولی‌نژاد درباره نصب دستگاه ویژه پرواز و فرود هواپیماها در فرودگاه نوشهر در شرایط بد آب و هوایی تصریح کرد: این دستگاه به ارزش 700 هزار یورو خریداری شد و برای نصب و اجرای آن نیز بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه داخلی صورت گرفته است که مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی همچنین درباره فرودگاه رامسر ابراز کرد: این فرودگاه یک پروژه ملی است که سال گذشته 280 میلیارد ریال به آن تخصیص یافت که باند آن نخستین باند تمام بتن کشور است و در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در رامسر نیاز به تملک دو قطعه زمین نیز است،خاطرنشان کرد: از مدیران استان می‌خواهیم تا برای تکمیل استانداردسازی فرودگاه‌ها به ما کمک کنند./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: حمل و نقل ، هوایی ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.