"علی قوی تن" کارگردان سینما از اتمام‌ فیلم سینمایی "بازگشت" و آغاز "سهراب" خبر داد.

علی قوی تن کارگردان سینما درخصوص ساخت "سهراب" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه "سهراب" پیشرفت خوبی داشته اما هنوز به دلیل تکمیل نشدن تحقیقات نمی‌توانیم جمع‌بندی کنیم.
 
وی ادامه داد: این جمع‌بندی نیازمند سفرهای خارجی چون هند، ایتالیا و فرانسه است که در حال حاضر به دلیل اتمام فیلم سینمایی "بازگشت" امکان سفر نیست و قصد دارم 20 دی پس از ارسال فیلم به دبیرخانه جشنواره عازم سفرهای تحقیقاتی‌ام شوم.
 
این کارگردان سینما درخصوص فیلم سینمایی "پرواز بادبادکها" در جشنواره هند تصریح کرد: 20 ژانویه جشنواره‌ای در هند برگزار می‌شود که "بازگشت بادبادکها" در آن به نمایش در می‌آید و من هم برای اکران فیلم و تحقیقاتم به مدت 20 روز در هند خواهم ماند و تا پایان سال به سفرها و تحقیقات این پروژه پایان خواهم داد.
 
وی افزود: اواخر سال و اوایل سال آینده این پروژه را کلید خواهم زد.
 
قوی تن در ادامه در مورد "بازگشت" اظهار کرد: در حال حاضر "بازگشت" در مرحله صداگذاری به سر می‌برد و موسیقی آن توسط رضا شایان ساخته شده و به استودیو تحویل داده شده است و تا 10 روز دیگر فیلم به دبیرخانه ارسال خواهد شد.
 
کارگردان فیلم "بازگشت" در پایان در مورد جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: با وجود مدیرانی که در جشنواره امسال حضور دارند به خصوص "علیرضا رضاداد" که خود تجربه فعالیت در عرصه هنر را داشته می‌توان جشنواره پرباری را پیش بینی کرد.
 
وی افزود: ما هم به دلیل اعتمادی که از "رضا داد" داریم قدم جلو می‌گذاریم و آثارمان را به دبیرخانه تحویل می‌دهیم.
 
قوی تن خاطر نشان کرد: امیدوارم جشنواره امسال با رویکرد و چشم اندازی وسیع وارد عمل شود و به فیلم‌های ارزشی و هنری بهاء داده شود و ملاک و معیارشان گیشه و بازار نباشد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: قوی تن ، کارگردان ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار