سرمربی تیم کبدی سیستان و بلوچستان گفت: تیم ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد آنچه اعضای تیم را آزرده خاطر کرده مشکلات است و بهتر است بگویم نبود پول و بودجه کافی است.

بهزاد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم کبدی سیستان و بلوچستان گفت: تیم کبدی سیستان و بلوچستان در شرایط خوبی بوده و توانسته است از یک شهرستان بدون امکانات با سختی‌‌های زیادی به یکی از سکوهای قهرمانی برسد.

وی افزود: مشکل اصلی تیم ما بی‌توجهی مسئولین استان است. بیشتر هزینه‌های تمرینات و مسابقات را من از جیب خودم می‌دهم.  به دلیل اینکه تیم از هیچ‌گونه پشتوانه مالی برخوردارنیست.

سرمربی تیم کبدی سیستان و بلوچستان من تمام تلاشم را خواهم کرد تا چند تن از بازیکنان تیم سیستان و بلوچستان بتوانند یکی از اعضای تیم ملی شوند.  چرا که 2 بازی آسیایی را پیش‌ رو داریم و حضور بازیکنان در این بازی‌ها بسیار خوب بوده واز اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: تیم ما نیازمند است که تحت پوشش یک اسپانسر قرارگیرد و یا حداقل مسئولین استان هزینه تغذیه و رفت‌وآمد بچه‌ها را برای انجام مسابقات تقبل نمایند.

باقری تاکید کرد: تیم سیستان و بلوچستان از بین 26 تیم حاضر در رقابت‌ها توانسته تا مرحله‌ی نهایی مسابقات بالا آمده و روی سکوهای مدعیان قهرمانی جای گیرد. این تلاش و افتخار آفرینی بازیکنان شایسته قدردانی است و حمایت مسئولین را می‌طلبند.

امیدوارم که مسئولین استان و فدراسیون توجه بیشتری به تیم ما داشته باشند. چرا که ایران یکی از مطرح‌ترین تیم‌های کبدی در حال حاضر در جهان است حیف است که نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار