"رادیو7" شب یلدا را یک هفته زودتر آغاز کرد.

محمد صوفی تهیه کننده برنامه "رادیو7" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه "رادیو7" حول محور خاطره می‌گذرد و در این برنامه سعی کردیم خاطرات افراد مختلف و اتفاقاتی که در استودیو می‌گذرد را به تصویر بکشیم.
 
وی در مورد بهترین خاطره خود در شب یلدا بیان کرد: در بین 3 و یا 4 سالی که شب یلدا در برنامه "رادیو7" هستیم با این مناسبت عجین شدیم و در این شب بلند در کنار خانواده بزرگ "رادیو7" حضور داریم.
 
صوفی اظهار داشت: ضبط ویژه برنامه "شب یلدا" 1 هفته شروع شده و تا پایان شب یلدا 30 آذر ادامه دارد و ما به عنوان خانواده بزرگ "رادیو7" این شب را یک هفته زودتر جشن گرفتیم.
 
وی با اشاره به اینکه در برنامه شب یلدا "رادیو7" گروه موسیقی 4 تار برای اولین بار حضور خواهند یافت بیان کرد: شبنم قلی خانی، میلاد کی مرام، میکائیل شهرستانی، افشین پیروانی به اجرای متن خوانی خواهند پرداخت.
 
وی تصریح کرد: مسعود امامی، شاهین امیری، هومن جاوید، محسن میرزاده، محمد حشمتی و بامداد فلاحتی از خوانندگان موسیقی کشور به اجرای قطعاتی از آلبوم خود می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: در بخشی دیگر از این برنامه گفتگوی دو نفره بین شیرین یزدان بخش و رابعه مدنی بوده که خاطرات قدیم شب یلدا را تعریف می‌کنند.
 
گفتنی است؛ برنامه "رادیو7" به مناسبت "شب یلدا" به مدت 2 ساعت با اجرای رشید کاکاوند و منصور ضابطیان به روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار