نظاميان رژيم صهيونيستي 14 فلسطيني را در کرانه باختري رود اردن بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی قطر ؛ منابع فلسطيني و شاهدان روز پنجشنبه گفتند نظاميان اشغالگر به اردوگاه عسکر و عين بيت الماء در شهر نابلس ، شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصي و شهرک سعيد در شمال شرق الخليل يورش بردند و   14  فلسطيني را ربودند .

نظاميان رژيم صهيونيستي هر روز به بهانه هاي  مختلف به شهرها و شهرک هاي فلسطيني نشين در کرانه باختري رود اردن يورش مي برند و جوانان فلسطيني را بازداشت مي کنند .

ارتش اسرائيل ديشب  به خانه هاي دو شهروند فلسطيني در شهرک قباطيه در جنوب شهر جنين يورش بردند . منابع امنيتي اعلام کردند ارتش اسرائيل با يورش به خانه هاي محمد عبد الفتاح سياعنه و علي حسين ابو جعب اقدام به بازجويي از اعضاي خانواده و بازرسي از داخل خانه ها کردند . ارتش اسرائيل بدون بازداشت جوانان فلسطيني از شهرک قباطيه خارج شدند . 

ارتش اسرائيل بامداد امروز همچنين يکي از محافظان محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان را در نابلس دستگير کردند . يگان هاي گشتي ارتش اسرائيل در ساعات اوليه امروز به روستاي بيتا در جنوب شهر نابلس يورش بردند و راضي  سيعد عبد حمايل 24 ساله و از محافظان گارد رياست تشکيلات خودگردان را بازداشت کردند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار