در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور سل 1392 ، “مهرداد امامی تبریزی” به عنوان مدیر پژوهشی برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مهرداد امامی استادیار دانشکده مهندسی عمران و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند تبریز در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور که با حضور رییس جمهور و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از مسوولان حوزه علم و فناوری کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد، عنوان مدیر برترپژوهشی کشور را کسب كرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در قسمتی از این حکم که به امضاي دکتر فرجی دانا رسیده ، آمده است؛ تلاش متفکران ، اندیشه ورزان و آحاد جامعه علمی کشور در راستای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نشانگر عزم و همت والای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شایسته تقدیر است.

گفتنی است؛ مهرداد امامي تبريز مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه اکول پلی تکنیک پاریس با درجه بسیارعالی اخذ کرده اند.

وي در کلیه مقاطع تحصیلی خود حائز رتبه اول شده و در کارنامه علمی وي چاپ و ارائه بیش از 40 مقاله در کنفرانسهای ملی و بین المللی و مجلات معتبر علمی، اجراي يك طرح ملی و چهار طرح پژوهشی کاربردی، ثبت يك اختراع، کسب چندین عنوان برتر ملی به چشم مي خورد. /س

 

برچسب ها: استاد ، دانشگاه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.