نایب قهرمان تکواندوی المپیک لندن گفت: با مدال برنز در رقابت های انتخابی منچستر، شروع خوبی بعد از مصدومیتم داشتم.

محمد باقری معتمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: مسابقات منچستر اولین رقابت انتخابی برای رسیدن به المپیک برزیل بود و توانستیم در این پیکارها نقاط ضعف و قوت خود را ببینیم و با چگونگی برگزاری آن آشنا شویم. در این پیکارها گلچینی از بهترین های دنیا حضور داشتند.

وی افزود: شخصا بعد از مدت ها حضور در تکواندو و مسابقات مختلف برای نخستین بار بود که رقابت های سطح بالایی چون منچستر را می دیدم و چون به خاطر مصدومیت و انجام دو عمل جراحی مدتی از مسابقات دور بودم، شروع خوبی با مدال برنز در منچستر داشتم.

وی گفت: با این مدال و امتیاز حدود یک یا دو پله در رنکینگ جهانی بالا آمدمو امیدوارم با روند رو به رشدی که دارم بتوانم در میان 6 نفر اول رنکینگ باشم.

معتمد به زمان کم اردوهای تیم ملی تا رقابت های انتخابی منچستر اشاره کرد و افزود: شرایط ما با سایر تیم ها فرق می کرد. بازیکنان دیگر چند ماهی در اردوها بودند اما ما مدتی کمی از تمرینات راهی منچستر شدیم اما در رقابت های آتی می توانیم با تمرکز و زمان بیشتر به نتیجه برسیم.

وی در مورد این سوال که آیا تغییر کادر فنی تیم ملی در زمان نامناسب باعث نتیجه ضعیف تکواندوکاران شده یا نه؟ گفت: ما بازکن حرفه ای هستیم و تنها وظیفه تمرین داریم و نباید به حاشیه ها توجه کنیم. ورزشکار باید زندگی و ورزش خود را حرفه ای کند و فکر نمی کنم این تغییرات و حواشی به نتایج ما مربوط باشد.

امیدوارم در مراحل بعدی انتخابی ها دور از حاشیه بسیار خوب نتیجه بگیریم.
برچسب ها: باقری ، تکواندو ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار