معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 گفت : در راستای توسعه و رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی 3 کتابخانه در سطح منطقه راه اندازی شد .

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود : توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی جهت ارتقای سطح فرهنگی شهروندان طی سالیان اخیر از اقدامات موثر شهرداری در راستای تبدیل شدن شهرداری از نهادی خدماتی به اجتماعی و فرهنگی بوده است .
 
وی اظهار داشت : بر مبنای چنین دیدگاهی تمامی تلاش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 نیز توسعه و ارتقای همه جانبه سرانه های فرهنگی و اجتماعی برای رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه آنها از این فضاها مانند کتابخانه ، مجموعه های ورزشی ، سراهای محلات و غیره است .
 
مهندس کمالی نسب در ادامه گفت : این سه کتابخانه در محله چیتگر جنوبی ، سرای محله شهرک استقلال و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک استقلال راه اندازی شد .
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در پایان تصریح کرد : همچنین در راستای تشویق شهروندان به مطالعه و کتابخوانی تعدادی کتاب با عناوین مختلف جهت سلایق گوناگون به کتابخانه های سطح منطقه اهدا گردید .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار