بازیگر فیلم سینمایی "ابرهای ارغوانی"، حضور کارگردان را دلیل ایفای نقش در این فیلم مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛  برنامه سینمایی "هفت"، شب گذشته جمعه 29 آذر از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

"حسین یاری" بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل بازی در فیلم "ابرهای ارغوانی" ساخته "سیامک شایقی" مهمان برنامه هفت بود.

"حسین یاری" در ابتدا از حضور خود در دوبله گفت: هدف من از فعالیت در دوبله رسیدن به شرایط بازیگری بود چراکه به فضای حاکم در دوبله آن زمان علاقه‌مند نبودم چون من در چنین لوکیشنی دوام نمی‌آوردم.
 
وی افزود: بعد از دوبله به بازیگری روی آوردم و با حضور در سینمای جنگ ادای دین به جنگ کردم چراکه به دلیل جوانی‌ام کارهای اکشن و جنگی به من زیاد پیشنهاد می‌شدو "یاری" در خصوص حرفه بازیگری عنوان کرد: مسیر بازیگری را به سختی طی کردم بازیگری عرصه دشواری برای رسیدن به هدف مطلوب است.
 
وی ادامه داد: در سینما گروه بندی وجود دارد به این معنا که هر کارگردانی به طور معمول با یکسری از عوامل روتین کار می‌کند بنابراین بازیگر انتخاب نمی‌کند بلکه بازیگر را یکسری پیشنهادات انتخاب می‌کند و اگر خواهان ایده آلیست باشیم باید خانه‌نشین شویم.
 
"یاری" در خصوص "ابرهای ارغوانی" اظهار داشت: "ابرهای ارغوانی" را تنها برای "سیامک شایقی" بازی کردم البته هیچ منتی برای بازی در این فیلم برای شایقی ندارم چراکه ا جزو کارگردانان قدیمی است که پس از دعوت از من ایفای نقشی در این فیلم را پذیرفتم وگرنه هیچ تعلقی به آن فیلم نامه ندارم.
 
 
وی در خصوص بازی در فیلم "سعادت‌آباد" گفت: بازی در "سعادت‌آباد" حاصل تجربیات سال‌های بازیگری من بوده است.
 
"یاری" بیان کرد: به تئاتر علاقه‌من هستم اما شرایط موجود در تئاتر اجازه نزدیک شدن به آن را نمی‌دهد بنابراین سینما را به تئاتر و تلویزیون ترجیح می‌دهم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: لطف مردم نسبت به ما همیشه وصف ناپذیر است و نمی‌دانم این لطف از کجا نشات می‌گیرد بنابراین همیشه قدردان این مردم هستم.
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۱:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حسین یاری تو هرنقشی فوق العاده هستی
آخرین اخبار