شهردار منطقه 16 گفت: کلیه عوامل شهری به منظور احداث پل جدید بعثت اقداماتی جهت آمادگی انجام می‌دهند.

سید محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع مشکلات پل جدید بعثت، هر یک از حوزه‌های املاک، شهر‌سازی و ترافیک و ستاد بحران در جهت کاهش حوادث و افزایش ایمنی اقداماتی را انجام می‌دهند.
 
 وی افزود: معاونت فنی و عمران نسبت به برگزاری کمیته حفاری با حضور معارضات‌ تاسیساتی مرتبط و ستاد بحران اقدام و ‌آرمایش مکانیکی خاک توسط مشاور را پیگیری می‌کند.
 
اسدی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه غیر همسطح ضربعلی‌زاده به عنوان هم‌ نیاز پروژه پل جدید بعثت است اظهار کرد: با اجرای اقدامات همه جانبه اداره املاک با همکاری اداره شهر سازی در خصوص رفع معارضات ملکی نسبت به تهیه کروکی و تشکیل پرونده انفرادی املاک این پروژه اقدام و به منظور‌ تملک این املاک با افراد و ادارات مربوطه مذاکره می‌کند و تشکیل پرونده انفرادی املاک این پروژه اقدام به منظور تملک‌ این املاک با افراد و ادارات مربوطه مذاکره می‌‌کند.
 
وی تصریح کرد: در این راستا حوزه ترافیک و حمل و نقل منطقه، تخریب پل قدیمی و احداث پل جدید و زیر گذر را در سه فاز مختلف عهده‌دار خواهد بود.
 
 اسدی به پیش بینی مسیر جایگزین ‌قنوات و کانال‌ها توسط امور شهری اشاره کرد و افزود: معاونت شهر  سازی نسبت به تهیه تصویر صورت جلسه مربوط به مذاکره با مخابرات را جهت درج در سوابق حوزه عمران به انجام خواهد رساند.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: نواحی دیگر با این پروژه که شامل ناحیه 1.2.3.6 است موظف به تهیه حصار کارگاهی نوار خطر و علایم ترافیکی و هشدار دهنده در مواقع پیش بینی شده هستند.
انتهای پیام/

برچسب ها: بعثت ، زیرگذر ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار