مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت:

پهنای باند اینترنت بین المللی 40 گیگ افزایش یافت / 20 گیگ همچنان بدون مشتری

خسروی گفت: کل پهنای باند اینترنت کشور 70 گیگ بود که 40 گیگ افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در جمع خبرنگاران گفت: کل پهنای باند اینترنت کشور 70 گیگ‌ بود که 40 ‌گیگ افزایش یافته و همچنین تا پایان سال 93 ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل‌ افزایش خواهد یافت و ظرفیت پهنای باند داخلی حدود 850 گیگ‌ است که تا پایان سال به 900 گیگ‌ می‌‌رسانیم و ظرفیت IP کشور به 850 گیگ‌ رسیده است.  
 
وی ادامه داد: سامانه امنیت شبکه زیر ساخت به وقوع پیوسته و به طور آزمایشی کار می‌کند.  
 
خسروی افزود: در سال قبل و امسال افزایش چشم گیری در هزینه پهنای باند داشته ولی در سال قبل و امسال افزایش قیمت نداشته ایم.  
 
زیر ساخت ایجاد امکانات هم در بین الملل و هم در شبکه مادر مخابراتی است و پیشبر‌ان توسعه کشور ها شاخص ICT  است.  
 
وی در خصوص اختلاف مخابرات با شرکت ارتباطات زیر ساخت اظهار داشت: تا پایان سال 91 شرکت مخابرات 270 میلیارد تومان بدهکار است ولی شرکت مخابرات مدعی است که 120 میلیارد تومان بدهکار می باشد و در جلساتی که گذاشته شد قرار شد آنچه که آنها خود قبول دارند پرداخت کنند.  
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت تصریح کرد: بودجه سال آینده ما یک هزار و 400 میلیارد تومان است که حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان هزینه جاری و کل سود 300 میلیارد تومان که 50 درصد سهم دولت و 25 درصد عوارض مالیات است که حدود 90 میلیارد تومان نمی‌توان زیر ساخت‌های ایجاد کرد.  
 
وی خاطر نشان کرد: فیلترینگ و سیاست ها، اعمال و تصمیم گیریها آن در قانون جرائم رایانه ای توسط کمیته تعیین مصادیق ملت انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار