مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار جدید قم به عنوان چهره علمی و اعتدال‌گرا یاد کرد و این انتخاب را نشان دهنده تدبیر و اعتدال دولت یازدهم دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش به عنوان استاندار جدید قم اظهار کرد: نقش ممتاز و بی‌بدیل قم در عرصه ملی و بین‌المللی ایجاب می‌کند، مسئول ارشد اجرایی آن در کنار بینش علمی، فقهی و سیاسی، از اعتدال و عقلانیت واقعی برخوردار باشد.

وی گفت: انتخاب استاندار جدید گرچه دیرهنگام بود ولی این تاخیر منجر به انتخاب شایسته و مورد اعتماد مراجع عظام تقلید و دلسوزان نظام و مردم شد.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش ارتباطات عمیق و گسترده‌ای با بزرگان نظام و حوزه دارد و با تاسیس نهادهای حساس و فعالیت در جایگاه‌های مهم نظام، الگوی تاثیرگذاری در خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش با توجه به سوابق درخشانی که در طول دوران انقلاب اسلامی داشته است بتواند منشا آثار و خدمات ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش توسعه فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.