مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
دو نماينده کنگره آمريکا در مقاله اي که در نشريه «پولتيکو» به چاپ رسيده است، خاطرنشان کردند که الان وقت مناسبي براي تصويب تحريم هاي جديد عليه ايران نيست.
نشريه «پولتيکو» در گزارشی نوشت: دموکرات‌هاي ارشد آمريکا در خصوص تحريم‌هاي جدید علیه ايران اختلاف نظر دارند.
منابع امنيتي مصري از در دستور كار قرار گرفته شدن ترور محمد مرسي رئيس جمهور بركنار شده اين كشور از سوي سرويس اطلاعاتي كشورهاي خارجي خبر دادند.
باراک اوباما رييس جمهور آمريکا روز جمعه کنفرانس خبري پايان سال خود را در حالي برگزار کرد که احتمالا مانند بيشتر رويدادهايي که در اين سال برگزار شد زياد طبق برنامه پيش نرفت.
دادگاهی در ایالت مریلند آمریکا امروز "نادر مدنلو"، سرمایه‌دار آمریکایی ایرانی‌اصل را به اتهام آنچه کمک به تهران برای دور زدن تحریم‌ها در سال 2005 خواند، به هشت سال زندان و پرداخت 10 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم کرد .
مسئول سابق وزارت خزانه‌داري آمريکا و قائم مقام مرکز «دفاع از دموکراسي ها» در مقاله‌اي نوشت: سياست هاي دولت آمريکا در قبال مسئله ايران ضد و نقيض است.
فتوای یک مُبلغ سلفی اردنی درباره به کنیزی گرفتن زنان سوری، جنجال گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت به راه انداخته است.
در اوج انحطاط اخلاقی در جهان غرب، دادگاه عالی کانادا تمام محدودیت‌های رایج در مورد روسپیگری از جمله ممنوعیت روسپی‌خانه‌ها و تقاضاهای خیابانی را در کانادا حذف کرده است!
نخست وزیر ترکیه به اظهارات سفیر آمریکا در ترکیه که گفته بود واشنگتن از آنکارا توقف روابط تجاری بانک دولتی خلق ترکیه با ایران را درخواست کرد اما آنها گوش نکردند، پاسخ داد: مجبور نیستیم شما را در کشورمان نگهداریم و می‌توانیم سفیرمان را از کشوری که در امور ما دخالت می‌کند، فرابخوانیم.
تبليغات براي جلب راي مثبت مردم براي پيش نويس قانون اساسي جديد مصر و استفاده از تصاوير زني ايرلندي و پزشکي انگليسي در اين تبليغات ،جنجالهايي را در اين کشور ايجاد کرده است.
خبرگزاري آسوشيتدپرس از تيراندازي مردام مسلح به يك جنگنده آمريكايي در سودان جنوبي خبر داد.
نويسنده ايراني تبار در بوستون آمريکا تاکيد کرد اصرار کنگره بر تصويب طرح تحريمهاي جديد عليه ايران در نهايت به رويارويي جناح راست افراطي در کنگره با دولت اوباما منجر خواهد شد.
نیروهای ارتش سوریه پس از شناسایی گروهی از عناصر مسلح در حومه شهر "حلب" که خود را برای بمباران شهرهای "نبل" و "الزهراء" آماده می‌کردند، آنها را هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.
پسران دو وزیر کابینه ترکیه در جریان تحقیق درباره فساد گسترده دولتی در این کشور رسما مورد اتهام قرار گرفته‌اند.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار