اولین نشست چهار رشته تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی که قرار است در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حضور یابند، برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون، دلداده مهربان دبیر فدراسیون، سهراب آزاد رئیس و علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا، افشین حیدری و سعید بهروزی رئیس و دبیر انجمن کریکت و کیوان صفاییان دبیر انجمن بیس بال و سافت بال برگزار شد مقرر گردید که 4 انجمن راگبی، کریکت، بیس بال و سپک تاکرا اسامی اولیه نفرات و لیست احتمالی ملی پوشان خود را تا 8 دی جهت ارسال به کمیته ملی المپیک اعلام نمایند.

همچنین مقرر شد که انجمنهای مذکور ضمن بررسی و اجرایی کردن تقویم 93 نسبت به بررسی تاریخ و ارائه برنامه ها و اردوهای خود اقدام نمایند.

در این نشست رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: بنده از مدتها قبل با مسئولان کمیته ملی المپیک جلسات مختلفی داشتم تا تکلیف حضور رشته های این فدراسیون در بازیهای آسیایی مشخص شود و خوشبختانه آنها را متقاعد کردیم که 4 رشته ما، خود را برای شرکت در اینچئون آماده کنند.

وی اظهار داشت: برای اولین بار است که این فرصت مهم در اختیار ما قرار داده شده و باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم و بنده تلاش خواهم کرد که در تابستان آینده از برنامه ها و موقعیت این 4 رشته دفاع کنم و امیدوارم که بتوانیم شرایط حضور اکثر این رشته ها در بازیهای آسیایی اینچئون را فراهم نماییم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: علیپور ، جلسه ، انجمن ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار