وزارت امور خارجه به اقدام هیات پارلمان اتحادیه اروپایی در دیدار با برخی محکومین حوادث 1388 در محل سفارت یونان در کشورمان اعتراض کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، رییس اداره نهادهای اروپایی وزارت امور خارجه در اعتراض به این اقدام مغایر با حسن نیت که به رغم تذکرات قبلی ارائه شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل و همچنین مسئولان ادارات ذیربط وزارت خارجه انجام پذیرفت ، شنبه شب کاردار سفارت یونان در تهران را در نبود سفیر این کشور به وزارت امور خارجه دعوت و مراتب ناخرسندی در خصوص اقدام مذکور را به اطلاع وی رساند.

کاردار یونان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم احترام به مقررات داخلی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد مراتب را به مقامات ذیربط اتحادیه و پارلمان اروپایی منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۸ ۰۱ دی ۱۳۹۲
گفتگو با غرب وامریکا هیچ چیز رو حل نمیکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۲
یعنی معلوم نیست که کی اجازه داده تا آنان به این ملاقات بروند .
سفیر یونان طبق قانون کشور باید پاسخ گوی این ماجرا باشد. وبا او برخورد شدید ویا دیپورت کردن آن باید باشیم زیرا قانون را زیرپاگذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۲
آخر چه کسی یا کسانی به خود اجازه داده اند رفتاری برخلاف مصالح کشور ونظام انجام دهد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۲
اين حركت هيأت پارلماني اروپا را ما سطحي نگيريم در وراي اين ديدارها فتنه هاي عميق و توطئه هاي بزرگي وجود دارد يقينا اين ديدار با چراغ سبز شخص و يا اشخاصي صورت پذيرفته است چگونه است كه غربيها در كشورهاي خود تمام حركات ما را رصد ميكنند و ما در داخل كشور خود توانايي زير نظر داشتن اقدامات آنها را نداريم و به راحتي با دشمنان نظام ارتباط و جلسه برگزار ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی باغیرت
۰۲:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۲
این اعتراض به نظرمن فایده زیاذی نداشت بایدازهمان قبل جلوی این اقدام رو میگرفتن.
چون هیات پارلمانی اروپاقبل از ورودبه ایران اعلام کرده بودندکه میخواهندباعوامل فتنه دیدار کنن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۰:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۲
آخرنفهمیدم کدام ارگان یانهادویا سازمانی این گروه پارلمانی رابه ایران دعوت کردوکدام جریان ملاقات با فتنه گران راترتیب داده است وچرا هیچ کس این مسئولیت راتقبل نمی کند.
آخرین اخبار